Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 1. februar 2009 #1 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvor handler dere klær i Trondheim? Jeg handler som regel på HM, bik bok, only, vero moda, zara. Men vil gjerne prøve noen nye butikker! Skriv gjerne hvor butikkene befinner seg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #2 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvor handler dere klær i Trondheim? Jeg handler som regel på HM, bik bok, only, vero moda, zara. Men vil gjerne prøve noen nye butikker! Skriv gjerne hvor butikkene befinner seg også Retro, både den i Thomas Angells gate og i Carl Johans gate, litt avhengig av hva jeg ser etter. Og butikken som ligger to-tre hus bortenfor Retro i Thomas Angells gate, mot Munkegaten (husker ikke hva den heter - Cosmo, kanskje?) når jeg skal ha noe spesielt og har råd til å betale for det (mao ikke ofte...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mehe Skrevet 1. februar 2009 #3 Del Skrevet 1. februar 2009 Oasis har mye fint synes jeg, finnes både på trondheim torg og mercur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkie Skrevet 1. februar 2009 #4 Del Skrevet 1. februar 2009 Retro, både den i Thomas Angells gate og i Carl Johans gate, litt avhengig av hva jeg ser etter. Og butikken som ligger to-tre hus bortenfor Retro i Thomas Angells gate, mot Munkegaten (husker ikke hva den heter - Cosmo, kanskje?) når jeg skal ha noe spesielt og har råd til å betale for det (mao ikke ofte...). Cosmo heter den ja. Mye fint der. Ellers har du Carma som ligger i krysset thomas angells gate/nordre, i 2 etasje. Og VIC* i nordre og carl johans gate. Gina tricot, neste stopp, b-young. Også har du Inwear/Matinique som ligger på trondheim torg. Og Høyer på solsiden, der har de forresten masse bra på salg nå. Og Bogart i thomas angells gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 1. februar 2009 #5 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg pleier å handle på Zara, Gina Tricot, Indiska, H&M, Carlings for bukser, Oasis og lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå