Gjest Janna Skrevet 29. juni 2003 #1 Skrevet 29. juni 2003 Hvor har dere kjøpt smykkeskrinene deres? Jeg har ikke smykkeskrin, og har så langt oppbevart smykkene/ringene/tå-ringene/ankel-lenken i en liten skoeske med bomull og fløyelspapir i. Det er ikke en oppbevaringsmetode jeg vil fortsette med, nå da jeg etterhvert begynner å få litt mer smykker enn jeg kan telle på en hånd. Så nå lurer jeg på hvor jeg kan få kjøpt et smykkeskrin som ikke er for dyrt og flott, men heller ikke bare en liten trekasse.. Hvis dere skjønner. Gjerne noe med mange rom i. Noen med tips?? Takknemlig for svar!
Gjest Janna Skrevet 29. juni 2003 #5 Skrevet 29. juni 2003 Har de smykkeskrin hos f.eks Franz Schultz altså?
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #6 Skrevet 29. juni 2003 eller nille, europris eller liknende! Billigere!! Og er man heldig kan man sikkert finne noe fint:)
'Lilly' Skrevet 29. juni 2003 #7 Skrevet 29. juni 2003 Har de smykkeskrin hos f.eks Franz Schultz altså? Ja, der kjøpte jeg.
Mrs. B Skrevet 30. juni 2003 #8 Skrevet 30. juni 2003 De har faktisk hatt noen ganske fine på Europris, så kanskje verdt å ta en titt der? Men de tar vel gjerne inn partier av varer tror jeg, så det er jo ikke sikkert at de har dem inne nå...
Tusenfryd Skrevet 30. juni 2003 #9 Skrevet 30. juni 2003 Jeg var på jakt etter smykkeskrin for en tid tilbake. Og jeg fikk tips om Nille og Europris. På Europris fant jeg ingenting, men hadde faktisk tenkt å kikke innom igjen. På Nille fant jeg noen pittesmå søte noen, kjøpte to, dermed fikk jeg plass til bunadsølvet mitt - uten beltet - så de er ikke spesielt store nei. Vil ha et stort smykkeskrin så jeg kan ha alt på ett sted... med plass til øredobber og ringer og sånn... og ikke betale en formue for det. Hørte av en venninne at Kari Trestakk har store smykkeskrin, noen som kjenner til det?
Tusenfryd Skrevet 30. juni 2003 #10 Skrevet 30. juni 2003 Ja, der kjøpte jeg. Husker du hva du betalte?
Cupcake Skrevet 30. juni 2003 #11 Skrevet 30. juni 2003 Har faktisk sett ett ganske så stort og fint smykkeskrin på Nille. Tror det kostet ca. 100,.. Det var sort, og hadde flere små skuffer, o.l.
Tusseline Skrevet 30. juni 2003 #12 Skrevet 30. juni 2003 Jeg kjøpte mitt smykkeskrin på en Antikk butikk (Hihi, det rimte..). Et syn av et skrin, til en billigere penge. Verdt en titt hvertfall!
Gjest Lea Skrevet 30. juni 2003 #13 Skrevet 30. juni 2003 Europris hadde en periode smykkeskrin som så ut som små kommoder/skap. Litt småharry kanskje? men jeg fikk et sånt i gave en gang og har brukt det masse. Praktiske skuffer og et rom til å henge opp kjeder og armbånd. Et annet rom har plass til ringer (som stikkes inn i en slags pute). Jeg har et stort, gullfarget smykkeskrin som jeg har arvet. Det fulgte også med en god del smykker. Men dette skrinet inneholder nå alt jeg sjelden bruker. Litt sære arvesmykker som ikke er min stil, men som betyr noe for meg likevel.
'Lilly' Skrevet 30. juni 2003 #14 Skrevet 30. juni 2003 Husker du hva du betalte? Rundt 500,- tror jeg. Har noen forskjellig til forskjellig pris....
OppNed Skrevet 30. juni 2003 #15 Skrevet 30. juni 2003 Fikk et gøyalt tips av en bekjent. Hun hadde hengt opp et par kjempefine (tror de var kjøpt på Husfliden eller tilsvarene) nøkkelskap. Ypperlig. Oversiktlig og greit. Har ikke fulgt rådet, men synes ideen var god. Maiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå