melanie34 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hei, Jeg og pappaen til barnet har flyttet fra hverandre. Han er svensk og har flyttet tilbake til Sverige. Kan han nekte å betale farsbidrag? Og hvilke rettigheter har jeg i såtilfelle da? alenemor
Far til 2 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei, Jeg og pappaen til barnet har flyttet fra hverandre. Han er svensk og har flyttet tilbake til Sverige. Kan han nekte å betale farsbidrag? Og hvilke rettigheter har jeg i såtilfelle da? alenemor Forøvrig mener jeg at Norge har en fungerende bidragsavtale mellom de skandinaviske landene. Endret 1. februar 2009 av Furstina
Furstina Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Tråden modererad /Furstina (moderator) Kommentarer på moderering tas på Ris&Ros Endret 3. februar 2009 av Furstina
Piper Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Han kan ikke nekte å betale. Ta kontakt med nav, og krev bidrag gjennom de. Da fikser de dette, uten at du behøver gjøre så mye.
Gjest A.P.katt utlogget Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Hei, Jeg og pappaen til barnet har flyttet fra hverandre. Han er svensk og har flyttet tilbake til Sverige. Kan han nekte å betale farsbidrag? Og hvilke rettigheter har jeg i såtilfelle da? alenemor Å betale bidrag for sitt eget barn forsvinner ikke selvom BP flytter til Sverige. Ta det evt. opp med forsäkringskassan i Sverige og oppgi hans navn og norske personsnr. eller evt hans svenske "fira sista siffror" (personnr.) Barnet er hans uansett hvor han bor og det er klart at han skal betale!!!!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Hei, Jeg og pappaen til barnet har flyttet fra hverandre. Han er svensk og har flyttet tilbake til Sverige. Kan han nekte å betale farsbidrag? Og hvilke rettigheter har jeg i såtilfelle da? alenemor Det ordner seg. han kan drå åt de svenske skoger,men bidraget slipper han ikke unna. Ikke verre enn at han sku flytte en mil fra eg,så fint fungerer det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå