Gjest Poirot Skrevet 29. juni 2003 #1 Skrevet 29. juni 2003 Er så lite info om dette stedet på nett. Kan noen fortelle litt om hva slags klær man må ha når man skal dit på en liten ferie (ser jo rimelig kaldt ut på værmeldingen fremdeles), hva man kan se (på selve øya) osv?
Gjest Poirot Skrevet 30. juni 2003 #2 Skrevet 30. juni 2003 Ingen svar, og ingen som leser innlegget mitt. Tydeligvis ikke noe populært sted... Gleder meg allikevel, jeg! :D
Cilla Skrevet 30. juni 2003 #3 Skrevet 30. juni 2003 Hvor ligger Havøysund, har hørt om harøysund........
Gjest Poirot Skrevet 30. juni 2003 #4 Skrevet 30. juni 2003 Hvor ligger Havøysund, har hørt om harøysund........ Like ved Nordkapp.
Gyda Skrevet 30. juni 2003 #5 Skrevet 30. juni 2003 Kjenner en som kommer derifra - sier at det alltid blåser der (kald vind). Ellers så er det sikkert ikke så mye å si. Havøysund (eller Hawaisund som det blir kalt - fordi de er ganske harry der... (har jeg hørt)), er jo en temmelig liten plass. En liten bygd med egen skole. Vegforbindelse? Vet ikke, men tror ikke det... Ellers så er det jo fint vær i Finnmark AKKURAT NÅ.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 Er vanskelig å si hva du skal pakke for været svinger veldig i disse dager. Fra 26 varmegr til tåke og regn. Så anbefaler deg ihvertfall å ta med gode klær. Så du hadde spurt om Nordkapp var verdt å se, og jeg vil anbefale deg å dra opp vis du har mulighet. Kinoen er verdt pengene vil nå jeg si, drar du med noen fra Havøysund er det bare å få dem til å si i luka at de er fra øya, da slipper dere gratis inn Ellers vil jeg anbefale en gå tur til kirkeporten som ligger i Skarsvåg, den er nydelig. Håper du får en minnerik tur i Finnmark iallefall, ha en knall sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå