waco Skrevet 1. februar 2009 #1 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg spurte en kompis av meg; "hei, hva skal det egentlig bety når en jente ringer meg sånn ujevnlig over tid og det kun er på fylla, og aldri når hun er edru? Hva er det hun mener med det?". Og kompisen min svarte på spørsmålet; "det betyr vel at hun er keen på å prøve å rømme fra virkeligheten littegranne. At hun vil leke litt bajas nå som hun har drukket. Det tyder kanskje på at hun gjerne har rampete trekk, men det er litt vanskelig å få frem disse sidene på hverdagene når man lever 9 til 17 repitisjoner hele uken for å være litt "crazy" i helgene! Noe brummer i sånne jenter, man kjenner det er ugler i mosen ihvertfall". Hva tror dere, hvilkene motiver har dere når dere ringer en fyr, og kun når dere har drukket? Hva betyr dette i uskikkelige pikers sinn? Hvilkene samtaler er det dere vil ha som dere ikke kan oppnå i edru tilstand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. februar 2009 #2 Del Skrevet 1. februar 2009 Min erfaring på dette er fra venninner. Jeg har aldri gjort noe slikt selv. Men, noen ganger er det pga avstandsforelskelse, de våger ikke før de er fulle. Da kan de skylde på fylla neste dag. Og noen ganger bare for oppmerksomhetens skyld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar 2009 Vanskelig å skjønne hva hun egentlig mener. Samtalen går omtrent slik; - Hallo og hallo, skal du ut i dag waco? - Nei, selvsagt ikke. du veit jo at jeg bor sammen med "xxx", og "xxx" blir koko i huet hvis hun veit at du ringer. Så det betyr at du på minst ringe to dager i forveien hvis du vil finne på no. - Så jeg må liksom ringe to dager i forveien, så du kan finne på noe å si til dama di waco? Kan aldri ringe deg på sparken, det må alltid være to dager i forveien hvis man skal avtale noe med deg altså? - Yes helt riktig. Du vet jo at når en mann bor hos dama så betyr det at dama har temmet ham. - Javel (hun hørtes tydelig skuffet ut), jeg har ihvertfall sammenhengende fri i ni dager i neste uke, så hvis du kan eeeeen av dagene så kunne du jo ringt så kan vi gå ut. Som sagt, det er ikke helt lett å finne ut av dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #4 Del Skrevet 1. februar 2009 Men hvorfor bry seg? :klø: Spiller det noen rolle hva det betyr? Du har jo dame... Høres IKKE ut som hun vil være sammen deg OG dama di i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #5 Del Skrevet 1. februar 2009 Jenter ringer i fylla av samme grunn som gutter ringer i fylla. De er fulle og plutselig virker det som en særs god idé å ringe den personen de har lyst på akkurat da. Grunnen til at de ikke ringer edru, er enten at de er for pysete/sjenerte eller at de rett og slett ikke er så fryktelig kåt på deg når de ikke har alkohol innabords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #6 Del Skrevet 1. februar 2009 Har du dame og planlegger å være sammen med en annen? Den tok jeg ikke... Men uansett så er hun vel sjenert og kun tør å ta kontakt når hun er full. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 1. februar 2009 Poenget er at jeg ikke skjønner hvorfor hun ringer i fylla når jeg forteller at jeg har dame og det at hun ringer bare kan bety mer bråk for meg på alle mulige måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 1. februar 2009 #8 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hvrofor? Fordi hun er full. Hun forstår det når hun er edru, men de fleste fylle menneskene har en tendens å gjøre ting de ikke tør/vil gjøre ellers. Jeg hadde en venninne som hadde for vane å ringe til en mann hver gang hun var fyll. Hun likte ham, men når hun var edru innså hun at forholdet var ikke mulig. Når hun var fyll, tenkte hun at 'men han er jo så så så.. jeg bare må ringe!'. Vi måtte faktisk ta telefon fra henne en del ganger (hun ba om dette på forhånd). Alt i alt kan det være to grunner: 1) Hun liker deg men tør ikke gjøre noe med det når hun er edru (fylle-modig) 2) Hun vil ha sex med noen og tror at du kunne være en mulig/enkel løsning (fylle-kåt) Endret 1. februar 2009 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente i forhold Skrevet 1. februar 2009 #9 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvis du ikke ønsker at hun skal kontakte deg bør du sende henne en melding når hun er edru. Der du sier du ikke kan/ønsker kontakt. Du sier hun bør ringe minst 2 dager før for at du kan være med henne? Så du kan snike deg ut liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 1. februar 2009 #10 Del Skrevet 1. februar 2009 - Hun tør ikke ringe når hun er edru, feks fordi hun er sjenert. - Hun har bare lyst på deg i fylla, og innser når hun er edru at det var en særs dårlig ide å ringe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #11 Del Skrevet 1. februar 2009 Av barn og fulle folk hører man sannheten. Er det ikke det det heter? Forøvrig kan innestengt sinne også bryte ut hos enkelte i fylla. Trenger ikke være sjenanse eller hemmelig forelsket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Til uka så sender jeg henne en tekstmelding; hei er du fremdeles keen på å finne på noe til uka, eller er det sånn at ting man snakker om i fylla er ting man tar opp i fylla? Endret 1. februar 2009 av waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 1. februar 2009 Eller når jeg tenker meg om så kanskje det blir dumt, den edrue personen en tirsdagsformiddag vil kanskje ikke ha noe med den samme "jeg personen på fylla en fredagskveld?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #14 Del Skrevet 1. februar 2009 Håper dama di finner ut at du har tenkt deg på date med ei dame. Høres virkelig ikke ut som at du er noe særlig type å samle på for hverken den ene eller den andre. Og siden du lurer på hva hun mener med disse samtalene, viser du tydelig at du er ganske keen på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #15 Del Skrevet 1. februar 2009 det er bare å sperre henne, slik at du ikke kan ta i mot tlf fra henne. ellers ser jeg ingen annen grunn enn at du er ute etter å skryte litt her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 1. februar 2009 #16 Del Skrevet 1. februar 2009 hmmm... jeg har desverre fylleringt noen ganger for mye. hvorfor og ikke minst når på kvelden kommer ann på hvor keen jeg er. ringer jeg eller sender melding tidligere er det fordi jeg som regel synes en kar er søt og har det gøy med han og vil gjerne henge med han. ringer jeg kvart over tre er det fordi jeg ikke har møtt noen den kvelden og ikke vil dra hjem alene.(og ikke nødvendigvis for sex, føler bare ikke for å sove alene den kvelden).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjønner ikke hvorfor enkelte skal bruke enhver anledning de har til å prøve å moralisere hele tiden? Og date? Jeg skal ikke på noen date, jeg har dame jeg, tenkete jeg bare skulle finne ut hvilkene baktanker hun hadde og om dere kunne hjelpe meg litt med det slik sebra gjorde. Forøvrig skal jeg ikke utelukke at jeg også pirrer egoet mitt littegranne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. februar 2009 #18 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva tror dere, hvilkene motiver har dere når dere ringer en fyr, og kun når dere har drukket? Hva betyr dette i uskikkelige pikers sinn? Hvilkene samtaler er det dere vil ha som dere ikke kan oppnå i edru tilstand? Jfr dine svar i tråden om fortid og hvordan kvinner blir i fylla, så kan jeg vel bare konkludere med at hun ringer gutter i fylla som hun ellers aldri ville ringt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 3. februar 2009 #19 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Enig med Suzy. Du har fordømt kvinner som drikker i tidligere tråder, så du får fordømme henne som ringer deg like mye.. (sitat Waco: "Men sånn blir dere kvinner når dere beruser dere på alkohol og andre virkelighetsflukter, dere velger å ligge med gutter dere ellers ikke ville ha ligget med om dere ikke hadde drukket!") Du har igrunnen svart på din egen tråd i andres tråder!! Tror ikke hun vil noe som helst med kontakten jeg, bortsett fra å kødde litt med deg. Jenter som er interressert ringer edru! She is not that into you!! Endret 3. februar 2009 av Pokahonta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 3. februar 2009 #20 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjønner ikke hvorfor enkelte skal bruke enhver anledning de har til å prøve å moralisere hele tiden? Og date? Jeg skal ikke på noen date, jeg har dame jeg, tenkete jeg bare skulle finne ut hvilkene baktanker hun hadde og om dere kunne hjelpe meg litt med det slik sebra gjorde. Forøvrig skal jeg ikke utelukke at jeg også pirrer egoet mitt littegranne. Det var akuratt det jeg satt å leste på. En mann er utro om annledningen byr seg. Kan du med hånden på hjertet si at du hadde avvist henne om hun "gikk ned på" deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå