Gjest Gjest_NINA_* Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 1. fins d noe bra for huden? 2. fins d noen man faktisk blir rødbrun av istede for gul?? vet de er bedre nå enn før.. de fleste selvbrunere.. men vil ha en som er skikkelig rødbrun,dyp fin farge.
Jean Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 http://skindeepbyjean.blogg.se/2008/march/...et.html#comment Där har jag skrivit om några stycken. Men vilken färg de ger, har jag svårt att säga. Mycket beror på din huds egen upptagningsförmåga av de ämnen produkten innehåller så det blir nog ganska olika från person till person. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Purple Diamond Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Ville bare si at Dior Bronze Self-tanner Shimmering Glow - Body ikke er så god hvis du vil ha en dyp, synlig farge. Den gir egentlig bare et lett skimmer, ikke noe særlig farge.
Gjest Tanita Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Favoritten min er St Tropez. Har grønnfarve fra Aloe Vera i slik at det demper oransjefarve så man blir brun og ikke så kunstig farvet.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Jeg liker ikke St.tropez. Synes den var vanskelig å påføre jevnt og den gav et svakt og litt gult resultat. Men kremene virker nok forskjellig på forskjellige folk. Den som blir finest på meg er fake bake. Den er ekkel å ha på, men resultatet blir fint. Fargen har nok litt rødt i seg, siden den ikke får det gulaktige preget. Den dekker og jevner ut huden bra og.
tante fiolett Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Anbefaler Faux Tan fra ID/Bare Escentuals. Nå vet jeg ikke helt hva du mener med "bra for huden", men denne skal i alle fall ikke inneholde ingredienser som tetter til og gir urenheter. Fargeresultatet kommer jo også an på din naturlige hudfarge, men denne gir i alle fall ikke en ornasje-aktig farge. Den gir ganske mye farge, så nå om vinteren pleier jeg å blande den ca. 50/50 med fuktighetskrem før jeg påfører. Kremen er farget slik at du ser hvor du smører den på.
Gjest ts Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 takk for svar jeg tenker litt på å prøve sprayen til st.tropez, til fjeset og sånn.. ble anbefalt den av en hudpleier.. erfaringer med den? ser mange her anbefaler st.tropez, jeg har selv prøvd denne leireaktige kremen dems.. syns den er litt for heavy. så prøver heller sprayen denne gang.. til fjes å bryst hvertfall.
Hilde Christina Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Anbefaler Faux Tan fra ID/Bare Escentuals. Nå vet jeg ikke helt hva du mener med "bra for huden", men denne skal i alle fall ikke inneholde ingredienser som tetter til og gir urenheter. Fargeresultatet kommer jo også an på din naturlige hudfarge, men denne gir i alle fall ikke en ornasje-aktig farge. Den gir ganske mye farge, så nå om vinteren pleier jeg å blande den ca. 50/50 med fuktighetskrem før jeg påfører. Kremen er farget slik at du ser hvor du smører den på. Enig i dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå