ecathari Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Hei Jeg har en veldig hektisk hverdag, og finner sjeldent tid til å dra i et treningsstudio etter skole og jobb. Har etter to år endelig sagt opp mitt støtteabonnement på det loakle treningsstudioet, etter å ha vært der totalt kanskje fire ganger. Jeg prøver å trene en del hjemme på kvelden, og tidlig på morgenen før jeg drar (pendler til skolen, to timer med toget ) Men jeg har en gammel kneskade som gjør at jeg ikke orker å trene så mye før smertene tar overhånd. jeg har hørt om noe som heter powervibe (?) som er trening på noen vibrerende plate tingster... Hihi Og har hørt at dette er bra hvis man for det første ikke har tid til trening (da en treningstime er 15 minutter?!) og hvis man har en skade som gjør at det ikke er så lett å drive med vanlig trening... Jeg skal også gifte meg om under fire måneder, og er ganske desperat etter å få trimmet kroppen min litt, så jeg ser bra ut på den store dagen Noen som har prøvd power vibe og har positive eller negative erfaringer? Hvor mye koster det? Bor i Halden, og vet at det finnes et powervibe studio her, men de svarer aldri på telefonen når jeg ringer... På forhånd tusen takk Mvh ecathari
ecathari Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2009 Ingen som har prøvd power vibe eller annen vibrasjonstrening??
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 http://www.vibe-easytrain.no/vibrasjonstrening-naer-deg.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå