Gå til innhold

Noen som har en kinky fetish eller fantasi de vil dele?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv tenner jeg på det å bli sett. Jeg er ikke "billig" men blir utrolig kåt av tanken på at andre kan se meg naken. For eksempel å ikke ta forhenget helt igjen når jeg prøver klær i butikker. Jeg har alltid en liten glipe på noen cm sånn at andre i butikken kan se inn. Jeg bor i et byggefelt der folk som går forbi har lett innsyn gjennom vinduet på rommet mitt. Jeg elsker å være naken eller skifte klær når folk går forbi og jeg vet de kan se meg gjennom glipen i gardinen som jeg "glemte" å ta helt igjen. Tenner og på å gå med skjørt eller kjole uten truse under og være litt "uforsiktig" når jeg sitter sånn at det går ann å se meg nedentil :) Eller det å ha på meg en litt gjennomsiktig singlet eller topp sånn at brystvortene såvidt kan ses igjennom.

Jente snart 18

Videoannonse
Annonse
Gjest Janna
Skrevet

Hvorfor tuller dere med jenta? Tviler ikke på at dette er realistisk, jeg!

Fint at du gjør det som tenner deg, jente snart 18. Bare pass deg for å strekke andres grenser for langt, det er ikke sikkert det er alle som tåler å "se" vet du.

jente snart 20

Gjest Polarlyset
Skrevet

La nå "jente snart 18" dele sine tanker med oss! Vi trenger alle mentale kicx i vår A4-verden. Dessuten skjønner jeg ikke hva det har med saken å gjøre om vedkommende er ei jente på snart 18, eller en runker på 57.

Synes nå at det var pent og vakkert skildret, noe flere av dere kan strekke dere etter :hoho::hoho:

Hilsen en mann på 37 som det faktisk

hender at onanerer litt!

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig bedritent gjort å ødelegge tråder til andre (særlig gjester ser jeg!) med å rett og slett gjøre narr av at andre spør om slike ting og lurer på om andre tenner på noe av det samme :evil:

Om man ikke vil dele sine tanker og fantasier her inne, så la vær å svare da vel!!! På toppen av det hele så var det første innlegget temmelig uskyldig, ikke engang en særlig grov fantasi. Hvorfor da ødelegge med "en rosa dverg" osv? Starter èn med å ødelegge så kommer det flere til...Hele tiden.... Så teit!

Dessuten var det ingenting i det første innlegget som kunne tilsi at dette ikke var en jente på snart 18, jeg leste iallfall ingen steder at dette kunne være en "gammel gris" som dere ser for dere. Si meg, drømmer dere om en gammel gris som skal tenne på deres fantasier eller? Siden dere er så opptatte av disse gamle mennene som runker til innleggene deres hele tiden.

Forøvrig, som svar på første innlegget så kan jeg si at det du tenner på er temmelig uskyldig, men pass likevel på å ikke vis deg for godt frem. Om du tenner på det er det ikke sikkert at alle dem som ser deg tenner på det samme.... :wink:

Jeg har ikke noe ønske om å komme med mine fantaier her, for da tror vel alle jeg er en gammel gris på over 50år lell....... :blunke:

Lillian

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten min tenner på at jeg går truseløs under olabuksa. Vet ikke om det er så veldig kinky, eller om det dreier seg om fetish i det hele tatt. Det er vel heller det at han kommer litt lettere til når vi koser oss på sofaen og andre steder...kremt... Jeg har ikke hvert fall ikke noe i mot det.

Også noe som jeg selv syns er litt merkelig og en smule pinlig, men han han tenner veldig på å slå meg litt på rompa nå og da. Har egentlig ikke så mye mot det heller. Har bedt han ikke gjøre det på offentlig steder der det er mye folk, men det later til at det er det han liker best :roll:

Selv tenner jeg utendørs kos, om ikke sex. Ikke det at det er pirrende at folk kan se oss. Men det er deilig ute. Har et skogholt utenfor huset, og det er langt til nærmeste nabo, så der inne har det skjedd mye..... :briller:

Skrevet

Oj... Hele 190 visninger på denne tråden, men bare 5 svar...

Gjest gjest1
Skrevet
Siden dere er så opptatte av disse gamle mennene som runker til innleggene deres hele tiden.

Lillian

:lol::ler::ler::hoho::hoho::hoho:

Hehehe - du er inne på noe der Lillian, det er litt mye av det der med at det er så fryktelig mange fjortiser og gamle gubber som runker til alle innleggene her inne.... Enten må de mene selv at inleggene her er veldig vågede....(???)... ellers så må de jo tro at alle gutter og menn er så lettennelige at de må runke til nær sagt hva som helst..... :hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Enkelte gjør jo det...runker til hva som helst :) Kinky! (en jeg kjente en gang runket til Jessica Rabbitt. Helt sant)

Maiken

Gjest Gjest23
Skrevet

Hei!

Kult å se at andre...tør å si hva de mener, føler for, tenner på!

Selv tenner jeg på når kjæresten min ikler seg håndball shorts. Ganske spes. egentlig :hoho: . Shortsen må da være av slaget Adidas. De gamle korte, glatte shortsene med tre striper på sida.

Det er et eller annet med de shortsene som tenner meg veldig.

Hvet egentlig ikke hvorfor, men jeg synes nå det er sexy da... :blunke:

Så har jeg vært så heldig å ha funnet meg en ex - håndballspiller som har flere av disse shortene og ikke er redd for å bruke dem. Snarere tvert imot. Sånn har jeg/vi det veldig fint... :sjarmor:

Gutt : 23

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg setter pris på dere som svarer seriøst! Tusen takk alle sammen :) Til dere som ikke klarer det: Vær så snill, bli voksen eller finn dere noe annet å bruke tiden til.

Jente snart 18

Skrevet

ELSKER Å GÅ TRUSELØS HJEMME OG SE HVOR LANG TID DET TAR FØR SAMBO MERKER DET,ELLER AT HAN VET OM DET NÅR VI ER PÅ FEST OL,OG HAR DET TRAVELT MED Å KOMME JEM, ØNSKER IKKE AT ANDRE SKAL OPPDAGE DET.

ELLERS TENNER JEG PÅ Å BLI BUNDET I ALLE TENKELIGE PLASSER OG STILLINGER.

BARE FANTASIEN SETTER GRENSER :D

Gjest ØHH!!!
Skrevet

Har man ikke fantasier blir livet kjedelig

Husker jeg hadde en fantasi om tanta mi da jeg var yngre.

Drømte mye om å bade naken sammen med henne på en av våre fjellturer. Ganske uskyldig men det holdt lenge for en som nettopp hadde

funnet ut at nakne frodige damer gjorde meg ganske "shaky"

Nå fortiden så er det deiligste jeg vet når dama kler seg i tettsittende klær

som avslører mer enn de skjuler. Gjerne tights feks. uten truse. Kanskje litt harry men...

Og dere som ikke liker spørsmålet, la vær å svar.

:-?

Skrevet

Vet ikke hva som kvalifiserer til kinky, jeg.

Kinky fantasi?

Bli tatt bakfra, stående langs en husvegg midt i en eller annen luguber gate, og bli iakttatt uten å vite det. Synes den er litt kinky. Men dette var bare et lite utdrag fra en av dem.

Hva er egentlig kinky, da? Synes vel egentlig at lett eksihibisjonisme, truseløshet etc er ganske snilt, jeg. Og forbinder kinky, med hakket svartere tanker og fantasier. Aner ikke definisjonen egentlig.

Egentlig så har jeg ikke tenkt over det før nå. Kinky blir som regel brukt i litt mer voldsomme sammenhenger, blir det ikke? Litt dasking, svart lakk og lær etc. Men det er kanskje bare tull å forbinde ordet kinky med slike ting.

Er f.eks det å ha sex på en holme om sommeren kinky?

Hva betyr egentlig kinky?

Maiken

Gjest Dirty&Handsome
Skrevet

JEG var sammen med en dame som ville blotte seg og oss i alle tenkelige varianter. Synes det var spennende først, men fikk nok når hun "måtte" pule i Frognerparken og lignende steder - riktignok med klær på (jada det går igjennom smekken og henne med skjørt og uten truser). Det hele sleit meg ut etterhvert og jeg ga opp forholdet etter en tid....men det hender at jeg tenker på henne og feirer henne med en friluftsronk!!!!!

Vi Nordmenn er jo sporty da!

Hilsen 2x18

Gjest Polarlyset
Skrevet

Friluftronk ??

Ok, ofte kan jo ei varm høyrehånd være å foretrekke langt foran en kald kvinne.

mvh

Polarlyset

Gjest Fuglehue
Skrevet
Vet ikke hva som kvalifiserer til kinky, jeg.

Kinky fantasi?

Bli tatt bakfra, stående langs en husvegg midt i en eller annen luguber gate, og bli iakttatt uten å vite det. Synes den er litt kinky. Men dette var bare et lite utdrag fra en av dem.

Hva er egentlig kinky, da? Synes vel egentlig at lett eksihibisjonisme, truseløshet etc er ganske snilt, jeg. Og forbinder kinky, med hakket svartere tanker og fantasier. Aner ikke definisjonen egentlig.

Egentlig så har jeg ikke tenkt over det før nå. Kinky blir som regel brukt i litt mer voldsomme sammenhenger, blir det ikke? Litt dasking, svart lakk og lær etc. Men det er kanskje bare tull å forbinde ordet kinky med slike ting.

Er f.eks det å ha sex på en holme om sommeren kinky?

Hva betyr egentlig kinky?

Maiken

GASSMASKER ER KINKY HAHAHHAA jo de er det.

• 2 uker senere...
Gjest KikkeGjest
Skrevet
Selv tenner jeg på det å bli sett. Jeg er ikke "billig" men blir utrolig kåt av tanken på at andre kan se meg naken. For eksempel å ikke ta forhenget helt igjen når jeg prøver klær i butikker. Jeg har alltid en liten glipe på noen cm sånn at andre i butikken kan se inn. Jeg bor i et byggefelt der folk som går forbi har lett innsyn gjennom vinduet på rommet mitt. Jeg elsker å være naken eller skifte klær når folk går forbi og jeg vet de kan se meg gjennom glipen i gardinen som jeg "glemte" å ta helt igjen. Tenner og på å gå med skjørt eller kjole uten truse under og være litt "uforsiktig" når jeg sitter sånn at det går ann å se meg nedentil :) Eller det å ha på meg en litt gjennomsiktig singlet eller topp sånn at brystvortene såvidt kan ses igjennom.

Jente snart 18

Dæven! Min fetish er å kikke på jenter. Og ikke noe mer. Blir helt spinnvill hvis de slipper ut noen små detaljer her og der! Men jeg har ikke mot til å gjøre noe mer. Bare kikke. Jenter hvor brystvortene såvidt synes igjennom er bare helt rått. Har allerede fått noen bilder inn på netthinnen allerede i sommer (en liten oppfordring til dere, jenter).

Og en ting til. Hvor holder du til hen? Så kan vi jo 'tilfeldigvis' gå forbi hverandre, og begge få et lite kick. Og oppfylle begge sin fetish. :)

• 15 år senere...
Gjest LouiseCD
Skrevet
På 29.6.2003 den 19.10, Gjest Anonymous skrev:

Jente snart 18

Jeg har det også sånn. Elsker å gå uten truse. Da kan jeg  trekke kjolen litt og spre bena slik at fremmede kan se skrittet mitt, f.eks. på et offentlig venterom eller en hvilebenk utendørs. I en park f.eks. Veldig pirende for meg ihvertfall. Andre synes sikkert det er en sprø aktivitet :)

Voksen dame over 30.

Skrevet

Etter en dusj tar på meg slåbrokken og går inn i stua. Kjenner hvordan kølla henger tungt nedover lårene. Svinger lett frem og tilbake. Gode dask som bidrar til at blodet finner frem. 

Finner meg noe å drikke, litt mat, før en setter seg litt bredbeint for å avsløre litt, men ikke hele pakken. Hun er så godt opplært at det tar ikke lang tid før hun griper om muligheten. 

Anonymkode: 06bba...f7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...