Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg støter bort hverandre. Merkelig nok ønsker vi egentlig å være sammen, men vi får det liksom ikke til. Vi bare krangler hele tiden og ender opp med å bare skylde på den andre. Det virker ikke som dette skal bli noe bedre uansett hvor mye vi prater. Jeg ønsker å gå til ekteskapsrådgivning, men vi har ikke råd. Nå venter vi barn og en skilsmisse er det siste jeg ønsker. Men jeg vet snart ikke min arme råd om det ikke skjer noen forandring.

Jeg elsker han fortsatt, så jeg skjønner ikke at det er sånn. Mulig det kommer av at vi er alt for forskjellige?

Vi prater og prater og prater, og nå føler jeg nesten at det er sagt og gjort for mye rett og slett.

Dersom jeg føler jeg skjerper meg en dag, står han rett og slett opp og er dritt sur, og det samme skjer sikkert andre veien også. Mannen min har nå gått og lagt seg fordi han er sur, mens jeg hater at vi ikke prater for å ordne opp. Samtidig som jeg ser at all pratingen ikke er noen vits lengre, og det er sagt for mye.

Finnes det virkelig ikke håp for dette forholdet?

Mannen min sier at vi ikke har vært sammen dersom vi ikke var gift og ventet barn. Det sårer meg når han sier det. Samtidig så har han sikkert rett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krangler dere bare for å krangle eller er det genuin uenighet som er problemet. Har dere i hele diskutert kranglingen deres....

Skrevet
Krangler dere bare for å krangle eller er det genuin uenighet som er problemet. Har dere i hele diskutert kranglingen deres....

vi krangler om så banale ting, at jeg antar det er bare for å krangle. Både jeg og han sier at den andre sier imot bare for å si imot.

Vi har snart pratet i hjel temaet kranglingen. Dette etter mitt ønske. Han ønsker i grunn ikke å diskutere det..

Skrevet

Det skal sies at vi heller aldri har lik forståelse for ting. hva som skjedde el hvorfor. Da blir det også veldig vanskelig å komme frem til noen løsning.

Jeg forsøker å si unnskyld til han noen ganger, men da ønsker jeg også gjerne at vi skal møtes på halvveien, da jeg mener jeg sjelden har all skyld. Men han bare fortsetter å stå på sitt og da ender det bare i en ny krangel

Huff! jeg er så sliten av dette..

Skrevet

Vil bare si at familerådgivning er gratis for alle som trenger det. Du kan bare ringe nærmeste kontor å bestille time. Du kan velge å gå alene i starten, hvis du ikke får med deg mannen, eller dere kan gå begge.

Håper det ordner seg for dere.

Skrevet
Vil bare si at familerådgivning er gratis for alle som trenger det. Du kan bare ringe nærmeste kontor å bestille time. Du kan velge å gå alene i starten, hvis du ikke får med deg mannen, eller dere kan gå begge.

Håper det ordner seg for dere.

Det visste jeg ikke. Det skal jeg fårslå for mannen min. Tror ikke han er helt klar for det, men kanskje med litt bearbeidelse?

Men hvilke folk er det som jobber med sånt?

Kan man gp dit med mine problemer?

Skrevet
Det skal sies at vi heller aldri har lik forståelse for ting. hva som skjedde el hvorfor. Da blir det også veldig vanskelig å komme frem til noen løsning.

Jeg forsøker å si unnskyld til han noen ganger, men da ønsker jeg også gjerne at vi skal møtes på halvveien, da jeg mener jeg sjelden har all skyld. Men han bare fortsetter å stå på sitt og da ender det bare i en ny krangel

Huff! jeg er så sliten av dette..

Ok, er det da at dere har veldig forskjellige verdier som er problemet og at dere er like sta begge to ? Kanskje en ide å la ting skli litt og heller dele ting dere har felles og er enige om. Det er kanskje litt mye forlangt at den ene parten skal gi seg helt og bare dilte etter den andres meninger. Kanskje dere skal bli enige om å ikke bli så provosert over motsetninger å heller finne tilbake til den gode tonen dere sikkert hadde i starten av forholdet ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...