Sunny Skrevet 16. april 2002 #1 Skrevet 16. april 2002 Jeg har egentlig tenkt å gå hos frisøren der hvor vielsen skal være. Hadde funnet en frisør med ok pris, men når jeg tok kontakt med dem igjen var prisen mye høyere.. Nå vurderer jeg to alternativer: Finne en annen frisør på samme sted (5. min fra kirka). Eller gå hos frisøren min her på "landet", noe som sikkert blir noe billigere, men da må jeg kjøre 45 min til kirka. Da ser sikkert ikke kjolen så fin ut, men jeg kan kanskje skifte et sted i nærheten av kirka. Hva ville dere gjort? Er 45 min fra frisør til kirka for langt?
09.08.2002 Skrevet 17. april 2002 #2 Skrevet 17. april 2002 Tar det 5 min å kjøre fra frisøren eller kan du gå dit på 5 min. For min del regner jeg med at det vil ta ca. 20 (eventuelt 30) min fra brudepynting til der festen skal holdes. Enten man sitter 5 min eller 45 min i bilen, så blir kjolen like mye krøllete. Så sånn sett er det vel egentlig det samme. Men om du kan gå fra frisøren på 5 min, er det vel kanskje en annen sak... (men da kan jo kjolen bli skitten på veien)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå