Gjest Utlogget for øyeblikket Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg er kanskje i en litt rar situasjon? Og mange er kanskje kritisk til det jeg kommer til å skrive, men etter så mange år må jeg bare prøve.. Har vært samboer med en mann i 5år, som jeg ikke har tenkt til å gå fra og som aksepterer min legning. Men jeg savner forferdelig å være sammen med en jente som kan være min elsker, bestevenninne, samtalepartner og, ja, det hele. Herregud da..hvor finner jeg noen som vil være sammen med en som er sammen med en annen? Kanskje noen som er i samme situasjon? Samboer vil ikke mene det er utroskap for å påpeke det. Har vært skeptisk til det lenge men å være sammen med en jente er noe helt fantastisk og spesielt. Men så gidder jeg jo ikke nettsider og slikt som gaysir osv., og jeg bor i nordland så det er ikke lett å bare møte noen her..vet jo ikke hvordan jeg skal gå frem engang. Håper jeg ikke virker desperat eller helt sprø, men jeg har tenkt mye på dette veldig lenge, men jeg kommer ingen vei liksom fordi jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...tror noen innspill kanskje ville hjulpet.
Gjest nøhklmn Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 det tviler jeg veldig sterkt på at du kommer til å finne. en til å ha sex med, ja. en bestevenninne, ja. men ikke begge deler i en og samme kvinne. det høres ut som om du ønsker å finne en kjæreste, og det er en veldig dårlig idè å gjøre dette på egenhånd. så du må nok nøye deg med en av delene.......
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Jeg tror det er fullstendig mulig å finne. Selv så er jeg og bifil, men holder meg hovedsaklig til menn. Jeg blir forelsket i menn, har bare hatt menn som kjærester og om jeg måtte valgt kun et kjønn å ha sex med resten av livet så hadde det glatt vært menn. Men jeg liker seksuelle og nære opplevelser med kvinner og. Derfor kunne jeg godt tenkt meg et forhold til en gift kvinne, hvor vi kunne vært gode venner og hatt sex - dersom dette var greit for mannen selvsagt. Jeg hadde dog ikke tatt dette forholdet så veldig seriøst, noe dyp kjærlighet hadde det ikke blitt av det. Hvorfor vil du ikke prøve nettsteder? Det er absolutt det enkleste og kanskje nesten det eneste alternativet ditt.
Kakee Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 som kan være min elsker, bestevenninne, samtalepartner og, ja, det hele. Er ikke dette egentlig en kjæreste? :klø:
Gjest gjest her og.... Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Jeg tror det er fullstendig mulig å finne. Selv så er jeg og bifil, men holder meg hovedsaklig til menn. Jeg blir forelsket i menn, har bare hatt menn som kjærester og om jeg måtte valgt kun et kjønn å ha sex med resten av livet så hadde det glatt vært menn. Men jeg liker seksuelle og nære opplevelser med kvinner og. Derfor kunne jeg godt tenkt meg et forhold til en gift kvinne, hvor vi kunne vært gode venner og hatt sex - dersom dette var greit for mannen selvsagt. Jeg hadde dog ikke tatt dette forholdet så veldig seriøst, noe dyp kjærlighet hadde det ikke blitt av det. Hvorfor vil du ikke prøve nettsteder? Det er absolutt det enkleste og kanskje nesten det eneste alternativet ditt. Er i samme situasjon men kunne godt tenke meg en "vennine"....men hvor finner en seriøse nettsteder egentlig....? (la oss holde oss til tråden her og ikke slenge en hel haug med vas....dere kan heller starte deres egen tråd )
Gjest Gjest_mann Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er en mann som er i litt av samme situasjon som din kjæreste. Det vil si, vi har vært sammen i snart 6 år og hun er sannsynligvis også bifil. Jeg har ingenting imot dette, men likevel så ville det blitt et problem dersom hun hadde ønsket det samme som du her ønsker. Én ting er jo å ha en elsker eller hva det måtte være. Men når du samtidig ønsker et venneforhold og noen du alltid kan prate med, det vil si, denne jenta vil jo da erstatte kjæresten din, noe som igjen garantert vil føre til et brudd mellom dere.
Gjest TS Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Det var da godt at det iallefall finnes noen som tenker litt sånn som meg. Da vet de og at jeg tenker ikke å gå fra mannen min men det er noen andre man også kan ha det fint sammen med. Det blir jo på en måte som en venninne, men man gjør litt mer sammen. Iom at jeg har samboer vil hun ikke bli en kjæreste på den måten, og jeg ser ikke på det som utroskap når samboeren aksepterer det.. Hvorfor jeg ikke vil prøve nettsteder..jeg vet ikke. Prøvde det for mange år siden men huff så mye rart det var der da.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Da er det iallefall veldig viktig at samboeren din får vite absolutt alt om dette. Det hadde ihvertfall ikke vært meg som hadde godtatt det! Kan jo godt hende at samboeren din er usedvanlig forståelsesfull også da. Men da ville det også vært greit om han hadde hatt en elsker selv også?
Gjest TS Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Hvis han hadde en mann som elsker og det var et stort savn for ham så tror jeg jeg ville akseptert det ja.
Gjest Gjest_kvinne Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Hva om det var ei jente da? Er ikke en elsker en elsker, uansett kjønn? Synes du det er riktig at du skal få i pose og sekk, bare fordi legningen deres er forskjellig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå