Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren (gjennom en del år) og jeg har noe som jeg har inntrykk av at mange savner i sine forhold etter en stund - vi koser masse i hverdagen. Gir hverandre klemmer, kliner, sitter tett i tett når vi ser på TV eller er på kino, leier hverandre alltid når vi er ute og går, sover nakne tett i tett etc etc. Likevel så har vi veldig sjelden sex! Når vi først har det er det OK, men det har roet seg betraktelig med årene. Jeg savner vel forsåvidt sex, men synes kanskje ikke det er sååå viktig, han synes nok det er mer problematisk enn meg.

Men spørsmålet mitt var egentlig: Jeg har inntrykk av at kos/sensualitet/intimitet i de fleste forhold avtar i samme grad som sexlivet. Hos oss har det ikke på noen måte det - heller motsatt. Noen andre med tilsvarende opplevelse? Og kanskje noen som har noen råd til hvordan vi kan videreføre dette til å "vekke opp" sexlivet igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, så det er egentlig du som holder igjen og leter etter metoder å vekke opp seksualiteten din igjen?

Skrevet

Om dere begge savner sex, så er det vel bare å la hånda di gli ned til hans edlere deler når dere ligger nakne tett i tett?

Skrevet

Hmm, mulig innlegget mitt ble litt feilfokusert, med tanke på de svarene jeg har fått. Men la meg spørre litt mer poengtert: Er det vanlig at intimiteten er tilstede - til de grader - mens sexlivet blir labert?

Gjest StockDama
Skrevet

Er ikke uvanlig her hvertfall, vi klenger alltid like mye, selv i perioder der vi ikke har sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...