Gå til innhold

Felles utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp invitasjon til utdrikningslag til et bryllup jeg skal i om et par måneder, fra brudens forlover. Det jeg stusset på, er at utdrikningslaget skal være felles med brudgommen. Det var ikke noen nærmere forklaring enn at de trodde brudeparet ville bli glad for denne måten å gjøre det på. Noen som har vært borti tilsvarende? Ikke at det spiller noen rolle for meg, synes brudgommen er en hyggelig kar og kommer til å gå uansett, men er det ikke da mer en felles fest, og ikke et utdrikningslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde tenkt at det blir mer som en "før bryllupsfest".

Det er vel greit hvis de ønsker det sånn, men personlig eg som skal gifte meg om noen mnd så ville eg absolut ønsket min egen fest uten brudgom...

bare fordi ofte har vi forskjellige ting vi syns er "koseligt" å gjøre med tanke på at jenter syns kanskje spa er gøy....eller lignende, mens gutta hadde gjort noe helt annet, men dette er vel smak og behag....

Skrevet

Jeg var i et utdrikningslag for et par år siden der jentene og guttene først var hver for seg på dagen, og så samlet vi oss på samme sted på kvelden og hadde grillfest, karaoke og andre aktiviteter. Det tror jeg både brud og brudgom var superfornøyde med, og vi hadde en koselig kveld alle sammen. Men litt sladder osv alene med jentene først var kos det også!

Skrevet
Jeg var i et utdrikningslag for et par år siden der jentene og guttene først var hver for seg på dagen, og så samlet vi oss på samme sted på kvelden og hadde grillfest, karaoke og andre aktiviteter. Det tror jeg både brud og brudgom var superfornøyde med, og vi hadde en koselig kveld alle sammen. Men litt sladder osv alene med jentene først var kos det også!

Et slikt utdrikkingslag var jeg også i for få år siden. Vi var delt på dagtid og ble samlet til en heidundrendes fest på kvelden. Kjempevellykket og brudeparet var så utrolig lykkelige da de oppdaget at de skulle få være sammen på kvelden.

Skrevet

Var i fjor på et utdrikningslag hvor jentene og guttene var hver for seg på dagtid, men med felles middag og fest på kvelden. Dette var kjempeartig, og det var blant annet en spørrelek for brud og brudgom som førte til veldig mange latterbrøl. Med tanke på personlighetene til akkurat dette paret, var det nok rett å gjøre det på denne måten. Så de gjør sikkert rett de som arrangerer utdrikningslaget TS er invitert i også, for folk er jo forskjellige. :)

Skrevet

Har vært i det ja, og var veldig koselig!

For noen passer dette bedre!

Smak og behag som i alt annet :)

Skrevet

Jeg håper jeg får treffe min kjære hvis det blir utdrikningslag... :rødme: Jeg synes det meste er både koseligere og morsommere hvis jeg får være sammen med ham... Han har det på samme måte, vi går aldri ut hver for oss. Heldigvis vet vennene våre og familien dette :)

Skrevet

Var i utdrikkningslag hvor man var for seg selv på dagen også møttes guttene og jentene på kvelden til fest. Det var utrolig koslig og noe jeg kan tenke meg i mitt eget. Spesielt siden hans venner også er mine og omvendt:)

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Åååå.... det vil jeg også! Hehe, og forloveden min også, han sitter ved siden av her. :) Er det rart å foreslå noe sånt for forloverne våre? For oss hadde det i hvert fall vært helt perfekt å samlet oss om kvelden.

Skrevet

Åhh! Det synes jeg hørtes veldig koselig ut! :)

Skrevet

Jeg ville blitt glad for å være sammen med mannen min om ikke hele kvelden så iallefall på slutten av den. Føler meg ofte litt "lost" uten han når jeg er litt brisen og det begynner å bli på tide å legge seg!

Skrevet
Åååå.... det vil jeg også! Hehe, og forloveden min også, han sitter ved siden av her. :) Er det rart å foreslå noe sånt for forloverne våre? For oss hadde det i hvert fall vært helt perfekt å samlet oss om kvelden.

Noe sånt har jeg lyst til også :) Mye fordi vi har mange felles venner... Går vel an å hinte litt til forlovere vil jeg tro ;)

Skrevet

Vi skal ha felles fest om kvelden på våre utdrikningslag. Mannen min sin forlover er for tiden boende i et annet land, og kommer til Norge bare for å arrangere utdrikningslag den helgen, så da har jo jeg også lyst å treffe dem. Dessuten har vi en god del venner som er vennepar, hvorpå det gjerne blir rart å skulle sende guttene i hans lag og jentene i mitt ettersom vi gjerne kjenner det motsatte kjønn best etc. Derfor har vi blitt enige om at forlovedene våre arrangerer hvert sitt utdrikningslag for oss og en liten gjeng med jenter/gutter på dagtid/ettermiddag/middag også arrangerer de to en større fest for alle sammen, pluss litt mer perifere venner på kvelden der vi leier et lokale og har det kjempeartig.

Det er forlovedene våre som har ansvaret, så vet lite om hva som skal skje - men har stor tro på at dette blir kjempeartig. For at det ikke skal bli altofor dyrt for forloverne og gjestene har vi selv valgt å sponse lokalleie og litt småmat til festen om kvelden, så kan utdrikningslagene heller få betale litt for dagarrangementene. Vi ser på denne festen også som en "bryllupsfest" for de vennene vi gjerne skulle hatt i bryllupet men ikke har råd til å invitere, så da er det ekstra kjekt at vi får være der begge to om kvelden og treffe alle sammen. :-)

Ah - kjenner at jeg gleder meg!

Skrevet

Nei, utdrikningslaget mitt vil jeg ha med jentene mine. Gutta får klare seg alene den kvelden.

Skrevet
Vi skal ha felles fest om kvelden på våre utdrikningslag. Mannen min sin forlover er for tiden boende i et annet land, og kommer til Norge bare for å arrangere utdrikningslag den helgen, så da har jo jeg også lyst å treffe dem. Dessuten har vi en god del venner som er vennepar, hvorpå det gjerne blir rart å skulle sende guttene i hans lag og jentene i mitt ettersom vi gjerne kjenner det motsatte kjønn best etc. Derfor har vi blitt enige om at forlovedene våre arrangerer hvert sitt utdrikningslag for oss og en liten gjeng med jenter/gutter på dagtid/ettermiddag/middag også arrangerer de to en større fest for alle sammen, pluss litt mer perifere venner på kvelden der vi leier et lokale og har det kjempeartig.

Det er forlovedene våre som har ansvaret, så vet lite om hva som skal skje - men har stor tro på at dette blir kjempeartig. For at det ikke skal bli altofor dyrt for forloverne og gjestene har vi selv valgt å sponse lokalleie og litt småmat til festen om kvelden, så kan utdrikningslagene heller få betale litt for dagarrangementene. Vi ser på denne festen også som en "bryllupsfest" for de vennene vi gjerne skulle hatt i bryllupet men ikke har råd til å invitere, så da er det ekstra kjekt at vi får være der begge to om kvelden og treffe alle sammen. :-)

Ah - kjenner at jeg gleder meg!

Hehe, dere har virkelig tatt del i regien ja ;) Er ikke utdrikningslag noe som skal være en overraskelse for brudeparet...? :klø: Trodde ikke brudeparet var med på planleggingen...

Skrevet
Hehe, dere har virkelig tatt del i regien ja ;) Er ikke utdrikningslag noe som skal være en overraskelse for brudeparet...? :klø: Trodde ikke brudeparet var med på planleggingen...

Vi er ikke mer med på planleggingen enn at vi 8 måneder før bryllupet gav beskjed til forloverne om at vi ville ha en felles fest om kvelden. Resten av arrangementene på dagtid, hvem som kommer da, hvor festen holdes om kvelden eller når utdrikningslaget holdes - vet vi jo ingenting om. Så er mye overraskelse i det fremdeles. :-)

Men folk er jo forskjellige! Sikkert mange som ikke ønsker felles fest om kvelden også.

Skrevet

Vi hadde utdrikkningslag sammen, formiddagen var vi hver for oss; jeg fikk ansiktbehandling og han kjørte gocart. Etter det møttes vi og var på megazone - jentene mot guttene. Husker ikke hvem som vant) etter det var det middag for alle sammen og hjem til en venninne for fest tilslutt. Det var veldig hyggelig og jeg kunne ikke tenke meg å ha gjort det på en annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...