lovenemo Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 (endret) Ser ikke på det som verken sexy eller "usexy", men flott for den gutten som slanker seg da, så lenge han trenger det. Fint at de tar vare på seg og helsa si. Endret 31. januar 2009 av Aryia
Hinata Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Spørs i hvilken grad, syns det er usexy med slankehysteri uansett hvilket kjønn det er. Dersom det er fordi man må på grunn av overvekt ser jeg ingen grunn til at det skal være usexy, men er usexy dersom personen ikke trenger det.
grafenberg Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Spørs i hvilken grad, syns det er usexy med slankehysteri uansett hvilket kjønn det er. Dersom det er fordi man må på grunn av overvekt ser jeg ingen grunn til at det skal være usexy, men er usexy dersom personen ikke trenger det. Min oppfatning når det kommer til både gutter og jenter når det gjelder slanking er at de fleste har misforstått begrepet slanking. Jeg liker ikke at folk skal slanke seg for å bli tynnere.....dvs å spise mindre og gå ned i vekt på den måten. Selv veide jeg ganske mye for en tid tilbake og jeg slanka meg ved å spise mer og trene enda mer...en bra trent kropp liker begge kjønn.
Gjest Gjest_tiril_* Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Det som ER usexy er gutter med fleskemage og spaghettiarmer! Så hvis han slanker seg i forbindelse med trening er det bare bra så lenge det er innenfor normal-BMI. MEN han skal selvfølgelig klare å kose seg litt av og til .. eks 1 gang i uka med øl eller dessert. Jeg forventer ihvertfall at min partner ser bra ut, når jeg legger så mye tid og arbeid i å se bra ut! Det handler også om å være i stand til å ta vare på, og vise interesse for kroppen sin. Å kunne ta vare på seg selv på en sunn måte er SEXY!
Chanel.No5 Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Spørs i hvilken grad, syns det er usexy med slankehysteri uansett hvilket kjønn det er. Dersom det er fordi man må på grunn av overvekt ser jeg ingen grunn til at det skal være usexy, men er usexy dersom personen ikke trenger det. Enig her.. Kjønn spiller liten rolle om en person slanker seg altfor tynn. Tror gutter tenker det samme som jenter her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå