Gå til innhold

Betalte 2000 kr for klipp og farging

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Noen som kjenner til ca priser hos Nikita? Synes det var voldsomt dyrt, mener jeg har betalt halvparten før... (jeg har kort hår og farget, ingen striper eller noe spesielt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørtes sykt ut.. vet at nikita ikke er den billigste plassen.. mEN 2000 for d.. jeg har betalt max 1500 for å få stripet etterveksten min på laaaangt hår å klippet det litt.. overalt. aldri betalt 2000 kr å d må jo være mye mer jobb enn å farge å klippe kort hår.

Skrevet

Det var sinnsykt dyrt :s Greit nok at Nikita ikke er en billig frisørkjede, men det der var helt sykt! Frisøren jeg går til er dyrere enn Nikita, og jeg betaler som regel 1100 når jeg er der for klipp, farging (og kanskje striping) og kur.

Skrevet

Jeg betalte 2300 hos Adam & Eva sist. Da ble jeg klippet til en helt ny frisyre, fikk striper og minicolor. Dyrt, men jeg ble veldig fornøyd, og når en skal gjøre drastiske endringer, er det verdt å bruke litt ekstra penger på det.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg går på en relativt dyr salong, og har kort hår, og klipp og farge kommer stort sett på 15-1600 (en farge, altså ingen striper, folie osv). Kun klipp koster 700 kroner der hvor jeg går. Jeg har forresten en frisyre ala Rihanna, med lang lugg og korte sider og nakke.

Skrevet

hærrejemini - jeg klipper meg hos en fyr fra Vietnam, betaler 180 kr hehehe

Skrevet

Sist jeg klippet meg, bleket jeg det og farget det, betalte 1500,- Dette var ikke hos Nikita, men er frisør som pleier å være ganske lik i pris.

Skrevet

For et par måneder siden betalte jeg 1785,- for klipp+farge+striper på Nikita. Jeg har langt hår. Synes det var veldig dyrt, men det var verdt det :)

Gjest fri syre
Skrevet

Du store min så dyrt!! :kjefte: ALDRI i livet om jeg hadde giddet med mindre det var snakk om en bryllupsfrisyre.

Jeg bruker en lokal helt og har aldri betalt mer enn 8-900 kr. Klipp og farg og alt.

Gjest Gjest_pernille_*
Skrevet

herlighet, disse frisørene er jammen meg overbetalt, har jo en timepris som omtrent overgår advokater og leger. ..

Skrevet

Jeg synes ikke det var så grusomt dyrt jeg da...

Har i åresvis klippet meg hos Adam og Eva, og prisene der kom ofte oppunder og noen ganger over 2000,-

Nå klipper jeg meg hos Studio Alf, det er litt billigere, men bare litt. Tror jeg betaler ca 1600 (eller er det nærmere 1800 tro??) for klipp og striping der.

Gjest Gjest_Elvira_*
Skrevet
herlighet, disse frisørene er jammen meg overbetalt, har jo en timepris som omtrent overgår advokater og leger. ..

ja det er sant.Det blir fort dyrt hvis man skal både

farge ,kure og stripe.Selv klipper&farger jeg håret

selv og hard fått tilbakemelding om at

det ser bra ut men en ordentlig bli-ny -dag trenger

vi vel alle..og det er

deilig å gå til frisør innimellom!

Skrevet
Jeg synes ikke det var så grusomt dyrt jeg da...

Har i åresvis klippet meg hos Adam og Eva, og prisene der kom ofte oppunder og noen ganger over 2000,-

Nå klipper jeg meg hos Studio Alf, det er litt billigere, men bare litt. Tror jeg betaler ca 1600 (eller er det nærmere 1800 tro??) for klipp og striping der.

Men Nikita, er ikke det stortsett bare lærlinger da? Er hvertfall det her i byen. Da synes jeg det er svindyrt med 2000,-

Skrevet (endret)

Huff, det hadde aldri jeg betalt iallfall:)

Endret av miss~Audrey
Skrevet

Har du sett på kvitteringen? Der står det i alle fall hva som var så dyrt.

Skrevet

Nikita er dyrt men jeg går bare til dem fordi jeg er fornøyd. Jeg går ikke akkurat til frisøren hver måned heller. Jeg går til frisøren 2 ganger i året og da ber jeg alltid om "full-pakke" med vask, klipp og farge. Dyrt men jeg synes det er verdt det!

Skrevet

Nå er det nok rundt to år siden jeg var hos Nikita, men jeg mener jeg ga i underkant av 1500,- for klipp og striper i langt hår da. De pleier vel å ha prisliste stående fremme? De er dessuten ganske flinke til å ta ekstra betalt for ca alt (shampoo og balsam når man vasker bl.a.)

Skrevet

Jeg måtte betale 3200 på adam og eva for vask, klipp, farge av langt hår. Det var for ca to år siden. Så 2000 for kort hår stemmer jo sånn ca i forhold til det.

Men det er helt sprøtt dyrt ja.

Skrevet

Det er dyrt, ja. Men det høres egentlig ut som normal eller til og med litt under gjennomsnittet pris i Oslo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...