Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Hei. Jeg skulle ha kjøpt meg en ghd pure rette tang. Men her i Norge koster den jo nesten 2000kr Noen som veit hvor jeg kan få tak i denne litt billigere? Har prøvd Ebay, men den kom aldri :-(
Gjest Hawaii <3 Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Hei. Jeg skulle ha kjøpt meg en ghd pure rette tang. Men her i Norge koster den jo nesten 2000kr Noen som veit hvor jeg kan få tak i denne litt billigere? Har prøvd Ebay, men den kom aldri :-( De fra frisøren er oftest best, har opplevd at rette tanger fra andre steder ofte har slitt voldsomt på håret. Men man finner jo gode rette tanger som er billigere da. Hos frisøren har de jo rettetanger til 800 kr som jeg ambefaler!
lovenemo Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Anbefaler også å kjøpe fra frisørsalonger! Vet ikke om nettbutikker som lookfantastic, feelunique og strawberrynet har, men hvis de har så er det sikkert billigere enn å kjøpe i Norge.
Gjest Gjest_Quirky_* Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Lookfantastic,com selger GHD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå