Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkaa
Skrevet

Frustrasjoooon! Over disse reklamene og over at det finnes nok folk som benytter seg av disse hjernedøde tjenestene!!

Send sms body og motta ett par spm som du må svare på. Så vil du få en pekepinne på om du trenger å endre noe i forhold til vekt..

Send sms utro og motta ett par spm for å finne ut om den du er sammen med driver med noe i skjul.

Joda,tull og tøys og sikkert ment som morsomt.

Men det irriterer meg at det finnes folk som betaler bortimot 30 kr eller noe slikt for slike tåpelige ting!!

Argh!.......

Videoannonse
Annonse
Gjest Kråkaa
Skrevet
Hvorfor gidder du å ergre deg?

Fordiii det er så deilig,for da kan du ergre deg over at jeg ergrer meg :skya:

Og om jeg ikke hadde ergret meg så hadde jeg kommet til å bli ei høne..og jeg har ikke så lyst til å være ei høne..om jeg ikke ble denne da :kaklehone:

Men hvor ofte ser man egentlig ei høne med solbriller? Ikke så altfor ofte spør du meg.

Skrevet

Hater disse! Men "nå kan du late som om du ser noen naken" Er ti ganger verre. Hallo? Hvem gidder å bruke penger på å LATE som om man ser en person naken???

:sur:

Skrevet
Hater disse! Men "nå kan du late som om du ser noen naken" Er ti ganger verre. Hallo? Hvem gidder å bruke penger på å LATE som om man ser en person naken???

:sur:

Jahaha. Du kan vel like godt late som utan å bestille dei greiene?

Vil ikkje sei at slikt ergrar meg. Men eg syns det er litt dumt med slike reklamer på TV, er jo tydeleg kva aldersgruppe dei siktar til ...

Skrevet

Har folk lyst til å bruke penger på slike ting, så må de for all del gjøre det. Håper bare ikke noen naive personer tror på dette, for de finnes sikkert de også.

Skrevet
Hvorfor gidder du å ergre deg?

Pga at noen kjøper disse produktene blir vi andre foret med masse reklame for de. Derfor ergrer jeg meg.

Skrevet
Pga at noen kjøper disse produktene blir vi andre foret med masse reklame for de. Derfor ergrer jeg meg.

Signerer!

Skrevet (endret)

De reklamene irriterer vettet av meg. Drit lei av å få dem i trynet hver gang jeg ser på en av de reklamefinansierte tv-kanalene. :kjefte:

Er det faktisk noen som gidder å sende "ROMPE" til ####?

Bomshakalaka....sier jeg bare :skya::danse:

Endret av Cordelia
Gjest StockDama
Skrevet

De jeg misliker mer er reklamene hvor du skal gjette "hvilket dyr dette er" så er det helt tydelig et bilde av en hai. Du kan vinne en god del penger og duppedingser og det koster "bare" 30 kr å sende inn.

Og i mindre skift nede står det at du kommer til å motta alt fra 40 til 200 puslespill i _måneden_ og du må betale 35 for hver mottatte og sendte melding.

Ikke rart disse folka tjener mye penger...frister nesten å starte med det selv.

Gjest Madeleine
Skrevet

Det er ikke det at folk bruker penger på det som irriterer meg.

Det får folk gjøre som de vil. Men denne hvor du kan sende inn så du får vite om du er tjukk eller ikke er jo helt forferdelig!!!!

De legger jo opp til at folk skal få spiseforstyrrelser!!! >Selv om man har en vekt i forhold til høyden som for noen betyr at en har litt ekstra på kroppen, kan for andre bety at en har litt for lite fett på kroppen.

Jeg ble sjokkert og sinna av å se reklamen, greit at de tjener penger på dumme spill og sånn, men når de begynner med vekta til folk... uff uff uff...

Gjest Heloise
Skrevet
Men det irriterer meg at det finnes folk som betaler bortimot 30 kr eller noe slikt for slike tåpelige ting!!

Argh!.......

Den som fikk meg til glise var "Send SMS HOR til blablabla" Da fikk du horoskopet ditt, men høres ut som du skal få noe heeeelt annet... *sigh*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...