Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Hvilken støvletthøyde synes du er mest flatterende? Jeg liker de som slutter like under kneet. Ofte er disse en god del dyrere enn de litt lavere som slutter et sted midt på leggen, men jeg synes mine korte ben blir penere i litt høye støvletter. Hva slags høyde liker du på støvlettene dine?
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Hvilken støvletthøyde synes du er mest flatterende? Jeg liker de som slutter like under kneet. Ofte er disse en god del dyrere enn de litt lavere som slutter et sted midt på leggen, men jeg synes mine korte ben blir penere i litt høye støvletter. Hva slags høyde liker du på støvlettene dine? jeg liker også å ha dem helt under knærne, selv og jeg nå er ganske høy syns jeg uansett høyde det er penest, liker ikke så godt når de slutter midt på leggen, selvom jeg har nå et par når jeg tenker meg om. kan sikkert finne noen fine til midt på leggen, men syns selv at det er finest med opp til under knærne, så enig med deg;-) syns det også er finere en ankelhøyde, og de som går helt oover knærne. rett under knærne er fintest :-)
Gjest Gjest_therese_* Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Hvilken støvletthøyde synes du er mest flatterende? Jeg liker de som slutter like under kneet. Ofte er disse en god del dyrere enn de litt lavere som slutter et sted midt på leggen, men jeg synes mine korte ben blir penere i litt høye støvletter. Hva slags høyde liker du på støvlettene dine? Har nå endelig våget å kjøpe meg et par som går over kneet. Synes det er så lekkert å sexy. Har ikke tidligere våget ,men har tatt mot til meg. Har brukt de 14 dager nå, føler meg utrolig sexy og får mange laange blikk fra gutta. Oppfordrer flere til å prøve !
Gjest Illiya Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har og liker støvletter i alle lengder, unntatt de som slutter midt på leggen.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg liker svært få ankelstøvletter. Jeg har veldig lange tynne ben og ekstra smale ankler, så veldig mange støvletter er altfor store i skaftet og det ser ut som jeg vasser i en romslig tøffel, samme hvor fine de er. Men hvis de er smale i skaftet så fremhever det jo bare beina. Jeg liker også de midt på leggen, nettopp på grunn av at det deler opp beina litt og ikke nødvendigvis gjør de enda tynnere.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Gjest-mann Hei jenter! Høye støvletter er flott og sexy. Litt hæl på også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå