Gå til innhold

Lyst

Gjest Sex på date

Fremhevede innlegg

Gjest Sex på date
Skrevet

Jeg har datet en umåtelig fin fyr i noen uker nå. I morgen skal vi på en skikkelig ordentlig date, med kino og middag.

Jeg har hatt SÅ lyst på ham siden første gang jeg traff ham, ca 4 mnd siden, og det har alltid vært god stemning mellom oss, komplimenter, lure blikk osv.

Greia er at vi ikke har kysset ennå, og det virker kanskje litt desperat å både kysse første gang og ha sex første gang på samme date.

Jeg legger meg ikke etter hvem som helst, men med ham er det såvidt jeg klarer å styre meg.

Hvor går grensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har datet en umåtelig fin fyr i noen uker nå. I morgen skal vi på en skikkelig ordentlig date, med kino og middag.

Jeg har hatt SÅ lyst på ham siden første gang jeg traff ham, ca 4 mnd siden, og det har alltid vært god stemning mellom oss, komplimenter, lure blikk osv.

Greia er at vi ikke har kysset ennå, og det virker kanskje litt desperat å både kysse første gang og ha sex første gang på samme date.

Kommer jo helt an på hva han vil også det, da. Hvis han også vil begge deler på samme date så er jo han like desperat som deg ;)

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

jeg tror du må fingre deg litt og få vekk spenningen i kroppen.

Jeg må alltid runke før jeg går på stevnemøte med jenter, ellers koker det over og jeg klarer ikke å holde hodet kaldt!

Når det er sagt, så må jeg runke hver dag for å holde hode kaldt :)

Skrevet

Du bør selv vite hvor din grense går. Begynn med ett kyss og se hvordan det utvikler seg, er ikke verre enn det.

Gjest gjesten
Skrevet

Ja, kanskje han er like desperat..? hehe

Takk for gode råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...