Gå til innhold

Hvem planlegger helger, kvelder hos dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Monika_*
Skrevet

Hei.

Er i avstandsforhold hvor vi kun sees i helger... Vi har vært sammen 3,5 år nå, er begge 22 år.. Jeg er kjempelei at vi sjeden finner på noe bortsett fra å sitte hjemme hos foreldrene våre (bor hos dem når vi sees i helger)...skjer det noe spesielt blir det å dra på kino....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt mye sånn på meg og kjæresten også. Veldig mye av det samme liksom, sofa og tv/film.. Han var storfornøyd med det, men jeg hadde ofte lyst å finne på noe. Så da ble det som oftest på mitt initiativ, å dra på kino eller ut og spise. Men vet ikke om det kanskje er litt typisk for unge gutter..? Har hvertfall inntrykket av det, av venninners kjærester, og min egen da. Veeeldig mye tv-titting.

Skrevet

Kjæresten min ser nesten aldri på TV, så det blir til at vi ser en film, spiller, går en tur, osv. Vi går også ut både på kino og for å spise. Begge tar nok initiativ, men han mest. Er det noe den ene har veldig lyst til, så gjør vi gjerne det :)

Skrevet

Det er jeg som planlegger og steller istand her

Skrevet

Det er mest jeg som finner på ting. Han er mer sofagris enn meg. Samtidig er han flinkere enn meg til å ta tak i ting hjemme, som å omorganisere i kjellerboden o.l. :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...