Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Usikker på om denne hører hjemme her eller under reiseliv. Moderatorene kan bare flytte på den om de tror den passer bedre der Jeg skal reise endel med fly til sommeren, og er ute etter en så stor sekk som går som håndbagasje på alle fly, og er tilpasset laptop. Laptopen er str 15'4 tommer eller hva det nå var. 15 et eller annet. Vil ha med lås, da jeg regner med å havne på en eller flere langdistansebusser eller tog og dermed sove under reisen. God å bære (godt polstret, gode stropper osv) er også viktig. Gjerne hoftebelte, men det er ikke tvingende nødvendig. Har targus fra før, og er meget fornøyd med det merket. Hvilke sekker bør jeg peile meg inn på? Linker er velkommen, erfaringer likeså. Rundt en 1000 lapp forventer jeg å måtte betale, og jeg kan strekke meg høyere om jeg må.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har en Beckmann Street og er veldig fornøyd med den. Den har også hull og lomme til mp3 spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå