Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har registrert meg på denne siden for noen månder siden, men jeg finner ikke ut hvor man skriver inn produkter man vil bytte bort, og hvor man legger inn hva man ønsker seg. Er det noen som kan hjelpe meg?
Mischa Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Det ligger under SWAP - se lengst oppe til venstre! Der får du en ny meny med alternativer som "My Wishlist"
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Dette høres interessangt ut, siden jeg har endel liggende som jeg ikke bruker. Men er det trygt å bytte produkter der?
Gjest ELIN_2009 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Hva er nettadressen?Har ikke hørt om denne siden før. Har også en del ting jeg gjerne vil bytte bort.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 www.makeupalley.com. Du må registrere deg for å komme inn på siden.
Hilde Christina Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har byttet mange produkter der og det går helt fint Bare skjekk feedback`en brukeren har fått på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå