Gå til innhold

asos.com

Gjest Gjest_Selma_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Selma_*

åh blir helt gal snart det er så mye fint der kunne sikkert sittet å klikket meg opp i flere tusen lapper vist jeg først begynte... huff men noen spm til dere som har bestilt derfra

Hvordan har det vært å hanndle derfra?

hvor lang tid tok det før du fikk pakken?

hvordan er alt dette med toll osv.. får jeg ikke hente lapp om å hente pakken på post kontoret jeg pleier å hente pakker ifra?

vist jeg bestiller varer nå og de koster ca ja la oss si 3000 kr så skal jeg sikkert betale toll og moms osv men hvordan betaler jeg dette med toll og moms? betaler jeg kun de 3000 nå å så toll moms senere men hvor?

og tilslutt ble dere fornøyd med varene:) ?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~♥ƒαѕн&#9

bestilt derfra selv siden det var så mye fint, men tollen blir alltid så høy når man bestiller fra utlandet, så må slutte med det. råder deg heller til å finne fine norske nettsider å¨kjøpe klær. da slipper man den helvettes tollen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh blir helt gal snart det er så mye fint der kunne sikkert sittet å klikket meg opp i flere tusen lapper vist jeg først begynte... huff men noen spm til dere som har bestilt derfra

Hvordan har det vært å hanndle derfra?

hvor lang tid tok det før du fikk pakken?

hvordan er alt dette med toll osv.. får jeg ikke hente lapp om å hente pakken på post kontoret jeg pleier å hente pakker ifra?

vist jeg bestiller varer nå og de koster ca ja la oss si 3000 kr så skal jeg sikkert betale toll og moms osv men hvordan betaler jeg dette med toll og moms? betaler jeg kun de 3000 nå å så toll moms senere men hvor?

og tilslutt ble dere fornøyd med varene:) ?? :)

Hei, Asos er kjempebra! Elsker å handle der, men frakten er noe inni helvetes dyr så jeg sender via en venninne som bor i England. Får pakken ganske fort, som regel etter en ukes tid. Bestiller du for under 200NOK kommer den som regel rett i postkassen, forutsetter at pakken får plass da.

Handler du for 3000 INKL frakt, så betaler du 25% moms(750 kr) og 10,7% toll(321 kr) pluss et fortollingsgebyr fra ca 100-150 kr, dersom du ikke fortoller selv.

Sjekk www.toll.no for mer info ang import.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Asos er kjempebra! Elsker å handle der, men frakten er noe inni helvetes dyr så jeg sender via en venninne som bor i England. Får pakken ganske fort, som regel etter en ukes tid. Bestiller du for under 200NOK kommer den som regel rett i postkassen, forutsetter at pakken får plass da.

Handler du for 3000 INKL frakt, så betaler du 25% moms(750 kr) og 10,7% toll(321 kr) pluss et fortollingsgebyr fra ca 100-150 kr, dersom du ikke fortoller selv.

Sjekk www.toll.no for mer info ang import.

Det var jo en super ide du kom med her : :klemmer: søstra mi bor jo i danmark bedre å bare bestille det ned til hun da slipper jeg toll forde de er jo med i eu.. så betaler jeg heller 1200 kr i flybilett så får jeg meg en tur til min niese og søster:D dette er jo supert :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bestill Poste Restante til Sverige. Det gjør alltid jeg, når jeg bestiller større partier fra utlandet. Ulempen er at du da må ringe postkontoret i Sverige og høre om varene er kommet selv.

For meg har dette derimot aldri vært noe problem. Det finnes postkontor både i Strømstad og i Charlottenberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker asos.com !!

Kjøpte meg 2 kjoler og 2 par sko der en gang, ble vel rundt 300 kr for porto.

Jeg gjør klar handlekurven med flere vesker, kjoler, sko og ekstra derifra :strix:

Endret av neenan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korleis er kvaliteten på tøyet da? Eg hater å kjøpe tøy som går i stykker i løpet av fyrste halvåret. Når eg fyrst handler tøy så ønsker eg at det skal vare ei god stund. Hjelper ikkje med billig tøy når kvaliteten er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er bra kvalitet :jepp: ekte saker

når du går inn på det plagget, skoene eller hva du vil, så står det hva de er laget av og slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...