Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Kan man bytte en kinobillett til en annen dag hvis man har blitt syk den dagen man skal? Og det uansett ikke er fullt i salen? Litt kjedelig å ikke få gått, koster jo søren meg 100 kroner for billetten nå
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Det går dessverre ikke, ville heller prøvd å gitt bort biletten til noen venner e.l.
Zzyzx Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Vi gjorde det, selv uten sykdom. Men de ble byttet noen dager i forveien, da. Det var forresten på Colosseum i Oslo.
Lady Lovelylocks Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har gjort det samme dag som filmen vises.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Typiske kg-svar, hehe. "Nei, det kan du ikke. Joda, det kan du" Kanskje det er litt avhengig av hvem man spør på kinoen også? Går kanskje an å prøve på flere ulike i Oslo da, hvis man får negativt svar. Jeg tror ikke man får refundert billetter, men bytte bør jo kunne gå an så lenge det er plasser igjen.
Pialill Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 det går fint så lenge du leverer den inn før filmen begynner, da får du pengene tilbake, eller en fribillet hvis det er det du har brukt... men du må altstå ned før filmen begynner... sånn gjør de det i hvertfall på Bergen kino=)
Rosalie Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Fant dette på Oslo Kinos hjemmesider: Mellom kl 11.00 og 19.00 kan Servicetorget være behjelpelig med å bytte billetter. Telefonnummeret dit er 820 50 001. Bytting kan også gjøres på kino i åpningstiden. Etter kl 19.00 må man dra til en av OKs billettutsalg. Vi bytter billettene vederlagsfritt frem til 10 minutter før forestillingen du har bestilt feil billetter til starter. Merk at om man skal bytte til en forestilling der billettene har en annen pris, er dette noe som ikke kan gjøres via e-post eller telefon, men på en av kinoene. Regler for refundering av billetter 1. Man kan bytte billetter til en annen dag/forestilling. 2. Man kan få gavekort på samme beløp. 3. Vi gir refunderer ikke penger.
Tinelise Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 jeg har byttet billetter til en tidligere forestilling av samme film 10 min før filmen begynte i bergen hvertfall. det var ikke noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå