Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #1 Skrevet 29. juni 2003 Kan dere slette noen innlegg helt for meg? Jeg har et brukernavn, men velger å være anonym nå. Kan jeg sende dere en mail med hvilke innlegg jeg vil ha slettet? Det hjelper nemlig ikke bare å skrive slettet, fordi går man inn på linken, skjønner man jo fort hva det dreier seg om ved å lese hva andre har svart.
Silfen Skrevet 29. juni 2003 #2 Skrevet 29. juni 2003 Men kjære deg, alle skjønner jo hvem du er når vi ser innlegget er borte. Dette burde du tatt pr PM med en mod, om det nå er slik at du er fast bruker som vil få fjernet et innlegg.
waco Skrevet 29. juni 2003 #3 Skrevet 29. juni 2003 Jeg forstår ikke hvorfor så mange av dere skriver innlegg for å be om å få fjernet den senere.....( ? )
Tusenfryd Skrevet 29. juni 2003 #5 Skrevet 29. juni 2003 Kan dere slette noen innlegg helt for meg? Jeg har et brukernavn, men velger å være anonym nå. Kan jeg sende dere en mail med hvilke innlegg jeg vil ha slettet? Det hjelper nemlig ikke bare å skrive slettet, fordi går man inn på linken, skjønner man jo fort hva det dreier seg om ved å lese hva andre har svart. Det kan vi. Men da må du logge deg inn - så vi vet det er deg - og sende en pm til Hege, så fikser hun det.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #6 Skrevet 29. juni 2003 Jeg vil påstå at det er en av ulempene ved å skrive her, det blir stående til evig og alltid. Andre diskusjonsforum har slettemuligheter, både av hele egne tråder og enkelte innlegg.
Gjest ButtHead Skrevet 29. juni 2003 #7 Skrevet 29. juni 2003 Jeg forstår ikke hvorfor så mange av dere skriver innlegg for å be om å få fjernet den senere.....( ? ) Det skjønner ikke jeg heller!
Tusenfryd Skrevet 29. juni 2003 #8 Skrevet 29. juni 2003 Dere andre, brukeren har fått svar på sitt spørsmål, hva hun elle rhan velger er opptil ham eller henne. Og sitter dere virkelig nå og kikker etter innlegg som blir borte?
Tusenfryd Skrevet 29. juni 2003 #9 Skrevet 29. juni 2003 Jeg vil påstå at det er en av ulempene ved å skrive her, det blir stående til evig og alltid. Andre diskusjonsforum har slettemuligheter, både av hele egne tråder og enkelte innlegg. Som sagt, du trenger ikke å forsvare deg, men du må logge deg inn og sende en pm til Hege.
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2003 #10 Skrevet 29. juni 2003 Det skjønner ikke jeg heller! Skjønner dere virkelig ikke at det kan bli et slette behov? Eks. kan en tråd utvikle seg i en helt annen retning enn forventet, det kan komme indikasjoner på at man har skrevet ting som sårer (uten at det var intensjonen), man kan få betenkeligheter ang egen anonymitet, etc etc etc..
Silfen Skrevet 29. juni 2003 #11 Skrevet 29. juni 2003 Selvsagt ikke, men om det er et innlegg jeg følger med på, så vil jeg jo merke det. Om det var så utrolig viktig med denne anonymiteten, var jo ikke dette helt riktig fremgangsmåte. Sånn til ettertid, liksom.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #12 Skrevet 29. juni 2003 Som sagt, du trenger ikke å forsvare deg, men du må logge deg inn og sende en pm til Hege. Kremt, kremt....det var ikke jeg som skrev hovedinnlegget...ser dere ikke ip????
Gjest Hege Skrevet 29. juni 2003 #14 Skrevet 29. juni 2003 Kremt, kremt....det var ikke jeg som skrev hovedinnlegget...ser dere ikke ip???? Det er ikke slik at ip kommer opp automatisk, vi må klikke på en knapp og laste ned. Så vi gjør ikke dette sånn i utrengsmål, kun ved behov, som Starya sier. Gjest som vil ha slettet innlegg, logg inn og send meg en pm med linker til det du vil ha slettet. Eller send meg en mail fra den mailadressen du er registrert med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå