Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk over til mineralfoundation fra vanlig for noen år siden, men synes egentlig ikke at jeg merker noen forskjell på huden. Nå er jeg fristet at Diors forever kompaktfoundation, den sitter vel bedre enn mineralpudder. Ser at den har fått gode anmeldelser på makeupalley. Vil den virkelig gjøre huden min så mye verre? Jeg har kombinasjonshud, få kviseutbrudd men en del hudormer på nesen. Bruker god hudpleie (MD formulations og Dermalogica).

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Jeg har fått bedre hud, mindre kviser og ladida.

Men hvis du ikke hadde noe problemer med det før, så blir det vel neppe et problem nå.

Bare å prøve ny foundation =)

Skrevet

Nesten alle foundation tetter porene vis du ikke rengjør godt.jeg fikk bare mer og mer store porer på nesen av bare mineral pudder.

begynnte med Exuviance flytende foundation som innerholder fruktsyre som pleier huden.den har aldri vært bedre,jeg kjøper hos beautybridge.com ca 240 med porto.

Skrevet
Jeg gikk over til mineralfoundation fra vanlig for noen år siden, men synes egentlig ikke at jeg merker noen forskjell på huden. Nå er jeg fristet at Diors forever kompaktfoundation, den sitter vel bedre enn mineralpudder. Ser at den har fått gode anmeldelser på makeupalley. Vil den virkelig gjøre huden min så mye verre? Jeg har kombinasjonshud, få kviseutbrudd men en del hudormer på nesen. Bruker god hudpleie (MD formulations og Dermalogica).

hei:)

mineralfoundation dekker ikke så godt som vanlig foundation/pudder nei.

Dior sin forever compact er veldig,veldig bra og skal kjøpe det. husker at den dekket blodårene i ansiktet mitt, og sjelden noe som dekker det såå bra:)

hvis du renser huden din hver kveld vekk med renseprodukter så skal det ikke tette porene:)

Skrevet (endret)

Jeg veksler mellom mineralpudder og vanlig foundation (Kanebo Sensai eller Clinique)

Grunnen til at jeg har gått tilbake til vanlig forundation er rett og slett det at jeg syned det å legge mineralfoundation er mye mer tidkrevende enn vanlig flytende foundation.

Jeg har aldri følt at mineralpudder har "gjort noe" for huden min, annet enn at resultatet blir veldig pent. Men det gjør det jammen meg også med Kanebo Sensai også! ;)

Edit: skrivefeil

Endret av Samba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...