LukaFrost Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jeg har ikke hørt noe om at homofile er spesielt glade i botaniske hager. Endret 31. januar 2009 av LukaFrost
Synne-Marie Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Det kommer vel ann på hvilket kjønn du har? Hvis du er jente er han vel neppe homo. :klø:
feuerstein Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Jeg kjenner en mann som liker botaniske hager og er trebarnsfar, så jeg antar det er fullt mulig å være heterofil mann og botanisk interessert.
Gjest Wind Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Det kommer vel ann på hvilket kjønn du har? Hvis du er jente er han vel neppe homo. :klø: Er det en mann, så burde vel "varsel"klokka ha ringt for lenge siden.
Gjest postsekk Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 (endret) Er han homo ? Det kommer vel mye an på om du er homo..? Nå er det mange som skjuler abnormale karakteristikker ved seg selv ved å prøve å gli mest mulig inn i samfunnet sånn ellers. Interesse for botanikk og strikking f.eks skjules veldig gjerne ofte ved at man går inn i ekstra maskuline yrker. Hva dette har med seksualitet å gjøre? Fåglarna vet. Endret 31. januar 2009 av postsekk
Gjest virvelvind Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Faren min liker å brodere og er såvidt meg bekjent lykkelig gift med min mor. Så jeg tviler på at slike ting spiller så stor rolle.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 Det kommer vel mye an på om du er homo..? Jeg er kvinne så nei jeg er ikke det
Synne-Marie Skrevet 31. januar 2009 #10 Skrevet 31. januar 2009 Jeg er kvinne så nei jeg er ikke det Nei men da er jo saken klar (forutsatt at du er trådstarter da...), nei, han er nok ikke homo. Kos dere i botanisk hage
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå