Sisilie Skrevet 29. juni 2003 #2 Skrevet 29. juni 2003 - Vekten er opptatt av skjønnhet og hater vulgaritet. Oppfatter seg selv bare sammen med en annen.Vekter har ofte kjærester-trenger tilbakemelding. Anstrenger seg mye for å få harmoni. Vekter trenger å være i dialog med andre for å forstå seg selv. Vekter er gode i yrker som:- rådgivning,skranke,jus.psykologi,konsulent,diplomati etc. Intellektuelt lufttegn: liker å snakke/diskutere. Mye skjønnhetssans:- klær,moter,etikette.Liker "flotte" middager. Tegnet for skjønnhet/kunst. Problemer med å håndtere følelser.
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2003 #3 Skrevet 29. juni 2003 Kan aldri ta en avgjørelse/bestemme seg (veier for og imot). Har en god vektevenn, fortalte ham dette. Han svarte nei, det stemmer ikke, eller jo kanskje det gjør det, eller nei... Da begynte jeg å le
Suzy Skrevet 30. juni 2003 #4 Skrevet 30. juni 2003 Hard inni, men sukkersøt og myk utenpå. Jernhånd i silkehanske Estetiker, diplomat, romantiker og teoretiker. Lån deg Linda Goodmans bøker om stjernetegn og les om Vekten der. Veldig morsomt og veldig treffende! Jeg er vekt sjøl og kjente meg veldig godt igjen. Suz
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2003 #5 Skrevet 30. juni 2003 Om Vekten Hengivenhet i overflod Du prøver alltid å skape fred og harmoni rundt deg. Dette gjelder hjemme såvel som på jobben. Du er flink til å snakke for deg og gir uttrykk for hva du mener. Ditt lune vesen og din sans for ærlighet vinner vanligvis frem. Du strever etter en varig livsbalanse og opphøyer likevektighet til et ideal. Du er redd for å møte overmakt og egosentriske mennesker. Når du skal ta på deg strømpene får du mange ganger problemer med å bestemme deg for hvilken du skal ta på først. Du kunne jo være urettferdig mot den ene foten. Typisk for Vekter er at de viser hengivenhet i overflod og har få men utvalgte og spesielle lidenskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå