*Kanutte* Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Mammutsalget 2009 starter 2. mars og varer til 14. mars. Men boklista, bruker ikkje den å legges ut før salget begynner ?
Gjest Kråkaa Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Oh ohuho,jeg gleeeeder meg! Jo,jeg tror lista blir lagt ut før salget. Men det er vel en liten stund til vil jeg tro.
*Kanutte* Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Det er jo bare 1 mnd igjen til 2. mars da ;-)... Kanskje lista kommer om en 14 dagers tid da *håpe* Gleder meg til å fylle på bokhylla!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Katalogen kommer den 9. februar, og da er det også mulig å forhåndsbestille! Jeg gleder meg!!
*Kanutte* Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2009 Katalogen kommer den 9. februar, og da er det også mulig å forhåndsbestille! Jeg gleder meg!! Takk. Gleder meg eg også!!
Chimamanda Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 *vil ha paa mine innlegg saa jeg husker paa det*
Gjest antigartner Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 *mine innlegg* Takk for tipset. Jeg elsker boksalg Gleder meg til lista blir lagt ut.
Gjest Kråkaa Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Er så spent! Ble litt skuffa i fjor,så håper det tar seg opp i år.
Rotehøna_21 Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Stilig.. Håper bare jeg har penger til å fornye bokhylla litt...
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #13 Skrevet 8. februar 2009 Jeg sitter her og teller timer og minutter!! :D
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Nå er det jammen meg alt i gang! Hjelp, da blir det lenge til jeg får lagt meg! Kos dere med årets boksalg, folkens!!!
kamela Skrevet 9. februar 2009 #15 Skrevet 9. februar 2009 Håper jeg finner mange bøker jeg har lyst på i år!
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #17 Skrevet 9. februar 2009 Hvor er boklista? http://www.libris.no/index.php?p=display.mammut bestill her
Ciara Skrevet 9. februar 2009 #18 Skrevet 9. februar 2009 Lista er lagt ut hos alle bokhandelkjedene nå. Det lønner seg å sjekke de fleste, for mange har egne mammuttilbud i tillegg til hovedlista, så her kan man gjøre kupp. Det er ikke tvil om at jeg snart blir den stolte eier av enda flere bøker...
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #19 Skrevet 9. februar 2009 Det var et par til jeg virkelig hadde lyst på, men økonomien stoppet meg ved dette utvalget: Tittel: Den store kort og kabalboken Forfatter: Bo Norlin Tittel: Dikt i umsetjing Forfatter: Olav H. Hauge Tittel: En historie om lesning Forfatter: Alberto Manguel Tittel: Granateplehuset Forfatter: Oscar Wilde Tittel: Kjærlighetens grammatikk Forfatter: Ivan Bunin Tittel: Kunsten og det moderne liv Forfatter: Charles Baudelaire Tittel: Opplysningens sjonglør Forfatter: Anne Beate Maurseth Tittel: Spilleren Forfatter: Fjodor Dostojevskij Totalt: kr 711,- For øvrig er jeg ikke sånn enormt imponert over salget i år - og takk og lov for det, bør jeg vel egentlig si!
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #20 Skrevet 9. februar 2009 Fant ikke så mye fristende på lista i år. Kunne ønsket meg mer reiselitteratur. Men Malthus sin reiseskildring vil jeg anbefale til de som ikke har lest den. Mye artige beskrivelser av datidens nordmenn der, sett gjennom en muligens noe overbærende engelskmanns øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå