Gå til innhold

Anne Kat. Herland på Grosvold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anne Kat. Herland har forandret seg veldig i det siste, ikke minst fordi hun har tatt av mange kilo. Men i kveld virket hun helt kunstig stram i maska, nesten som en dukke..

Flere som la merke til samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, sier nei fordi jeg ikke så dette programmet!

Har du noen link av programmet hun var med på?

Skrevet

Hm.. Tenkte ikke over at hun så stram ut jeg, syns hun så sunn ut og stram i den forstand at hun har trent masse som hun selv sier.. Sikkert et tonn med sminke og dekkrem før man entrer TV-studioet i tillegg..

Tenkte mest over at hun ikke kledde det überblonde håret så godt! Fikk henne til å se veldig blek og kunstig ut på den måten.

Skrevet

La merke til det, ja. Men når jeg tenker over det, så pleier hun ikke å bruke ansiktet så veldig mye mer enn hun gjorde i kveld. Tenkte tanken på botox, eller lignende, men det stemte liksom ikke helt det heller. Vil nok bare tro det var sminken, og det at hun har mistet en del kilo.

Skrevet
Her kan man se programmet. Jeg har ikke sett det selv enda, men jeg er nysgjerrig på hvordan Anne-Kath. ser ut nå. Jeg har nå alltid ment at hun har vært en flott dame jeg da.
Skrevet
Her kan man se programmet. Jeg har ikke sett det selv enda, men jeg er nysgjerrig på hvordan Anne-Kath. ser ut nå. Jeg har nå alltid ment at hun har vært en flott dame jeg da.

Hmmm, noe var galt med den linken/videoen så fikk ikke sett!

Noen andre videolinker?

:)

Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet
Anne Kat. Herland har forandret seg veldig i det siste, ikke minst fordi hun har tatt av mange kilo. Men i kveld virket hun helt kunstig stram i maska, nesten som en dukke..

Flere som la merke til samme?

Jeg er helt enig med deg. Hun så helt unaturlig og nesten litt nifs ut. Det søte og flotte med henne var ihvertfall borte.

Må legge til at jeg er treningsnarkoman selv og trener nesten hver dag. Man blir ikke så syltynn av å trene, hun så mer ut som om hun ikke hadde spist på noen måneder synes jeg.

Skrevet

Hun er blitt veldig forandret!

Hærland før og .

Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet
Her er Anne Kat - før og nå. SÅÅÅ mye søtere før.
Skrevet (endret)
Jeg er helt enig med deg. Hun så helt unaturlig og nesten litt nifs ut. Det søte og flotte med henne var ihvertfall borte.

Må legge til at jeg er treningsnarkoman selv og trener nesten hver dag. Man blir ikke så syltynn av å trene, hun så mer ut som om hun ikke hadde spist på noen måneder synes jeg.

Hun er da ikke syltynn, men normalt slank syns jeg. Jeg kan være enig i at hun så litt mer "dukkete" ut nå, jeg tror faktisk håret hennes gjorde mye av det.

Edit: Men hu må ikke finne på å gå ned et gram til. Jeg syns det var en stor forandring, gått fra å være "chubby-cat" til "classy-cat". Personligheten hennes vil nok være den samme vil jeg anta. Linn Skåber gikk jo gjennom samme forvandling?

Endret av Pjukset
Skrevet

Hvor ble det skøyeraktige glimtet i øyet av?

Skrevet

Synes hun ser flott ut, jeg. Om hun trives bedre som litt slankere, så hvorfor ikke? Skjønner godt at hun mister vekt når hun jobber såpass hardt.

Skrevet
Hvor ble det skøyeraktige glimtet i øyet av?

Savner det,ja...

Skrevet

At hun er gått ned i vekt er nå en ting, det var ikke det jeg reagerte på, men det at hun var så utrolig stiv i maska. Så ut som en voksdukke-utgave av seg selv.

(og når man går ned en haug med kilo er det jo ikke akkurat vanlig at man blir superstram i huden etterpå, heller tvert i mot. Ikke at jeg forventet at hun skulle være slappings altså, men at hun skulle være strammere enn en barnerompe var litt rart, hun så nesten litt skummel ut)

Skrevet
(og når man går ned en haug med kilo er det jo ikke akkurat vanlig at man blir superstram i huden etterpå, heller tvert i mot. Ikke at jeg forventet at hun skulle være slappings altså, men at hun skulle være strammere enn en barnerompe var litt rart, hun så nesten litt skummel ut)

Ikke nødvendigvis. Jeg gikk ned en haug med kilo selv, og huden i ansiktet ble faktisk veldig stram. Men jeg er enig at hun så "stram" ut, trolig pga sminken og håret. Vi er jo vant til å se henne småfeit og ujålete, også får vi plutselig se henne tynn og stæsjet opp som lyn fra klar himmel. Jeg er sikker på at hadde hun gått fra tynn til lubben, så hadde vi reagert på DET også.

Skrevet
Ikke nødvendigvis. Jeg gikk ned en haug med kilo selv, og huden i ansiktet ble faktisk veldig stram. Men jeg er enig at hun så "stram" ut, trolig pga sminken og håret. Vi er jo vant til å se henne småfeit og ujålete, også får vi plutselig se henne tynn og stæsjet opp som lyn fra klar himmel. Jeg er sikker på at hadde hun gått fra tynn til lubben, så hadde vi reagert på DET også.

Jeg forstår ikke helt det. Hun har da alltid vært veldig sminket og pyntet, faktisk var hun mye mer stæsjet i Nytt på nytt enn Linn Skåber noensinne har vært.

Og hvis man ser på bildet fra Se og Hør så er hun akkurat like stram og tynn i ansiktet og halsen som hun var på TV igår. Her er bildet fra Se og Hør. Det sjarmerende smilet hennes var totalt fraværende på Grosvold igår, hun var helt ugjenkjennelig.

Jeg forstår at det er vanskelig å se seg selv på TV og bilder til alle tider, og at man da faller for fristelsen til å slanke seg. Det triste er at det ser ut til at de som slanker seg så mye ikke selv ser at de var så mye, mye finere før.

En annen ting som var ganske tydelig var at vekttapet ikke skyldes trening i hovedsak - for musklene var helt umulig å se antydning til. Hun hadde splitt til trusekanten, og bena var syltynne, uten antydning til muskler.

Uff, det må være tragisk å bli bedømt på denne måten, men sånn er det en gang når man er en offentlig person.

Skrevet
Jeg forstår at det er vanskelig å se seg selv på TV og bilder til alle tider, og at man da faller for fristelsen til å slanke seg. Det triste er at det ser ut til at de som slanker seg så mye ikke selv ser at de var så mye, mye finere før.

En annen ting som var ganske tydelig var at vekttapet ikke skyldes trening i hovedsak - for musklene var helt umulig å se antydning til. Hun hadde splitt til trusekanten, og bena var syltynne, uten antydning til muskler.

Uff, det må være tragisk å bli bedømt på denne måten, men sånn er det en gang når man er en offentlig person.

Jammen hva med hva HUN syns selv, er det ikke det som teller? Hu har jo vært tidvis direkte tjukk, selv om at kanskje vi seere syns hun er mer sjarmerende med eks antall kilo ekstra, så dreier det seg også om å være sunn.

Hun har svømt, jeg gikk også ned latterlig mye da jeg svømte, med samme resultat - ikke særlig synlige muskler gitt. Jeg er enig at det var et sjokk å se henne, fordi jeg har blitt vant til å se henne slik hun alltid har sett ut. Men kan man ikke slutte å spekulere i andre sin helse/livsstil/kropp, hva søren vet VI om henne eller noen andre? Jeg blir helt sprø av sånne ting, kan vi ikke passe oss sjøl istedet? :sukk:

Skrevet
Hun har svømt, jeg gikk også ned latterlig mye da jeg svømte, med samme resultat - ikke særlig synlige muskler gitt. Jeg er enig at det var et sjokk å se henne, fordi jeg har blitt vant til å se henne slik hun alltid har sett ut. Men kan man ikke slutte å spekulere i andre sin helse/livsstil/kropp, hva søren vet VI om henne eller noen andre? Jeg blir helt sprø av sånne ting, kan vi ikke passe oss sjøl istedet? :sukk:

:klappe:

Om hun har slanket seg, tatt botox eller strammet opp fjeset er samme for meg. Like genial og flott dame er hun likevel.

Skrevet

Veldig enig i det som ble sagt først.

Hun klarer knapt å smile slik som hun har gjort før, og du kan tydelig se at overleppa er helt stiv.. plastic fantastic. Ble nesten redd når jeg så henne, og det var ikke fordi hun hadde gått ned så mye i vekt. Og blir ganske ironisk dumt når hun går ut mot Jan Thomas og kaller HAM et botoxtryne. Nei, livet som kjendis kan ikke være bare enkelt... :sukk:

Anne Kath er egentlig ei søt dame, og mye søtere før enn nå..

Synd hun ikke ser det selv.

Skrevet
Og hvis man ser på bildet fra Se og Hør så er hun akkurat like stram og tynn i ansiktet og halsen som hun var på TV igår. Her er bildet fra Se og Hør. Det sjarmerende smilet hennes var totalt fraværende på Grosvold igår, hun var helt ugjenkjennelig.

På de Se og Hør bildene ser man tydelig at hun var mer markert i ansiktet før. Når hun så går ned mange kilo så er det helt unaturlig at en dame i hennes alder skal miste alle tegn til linjer i ansiktet, hun var jo glattere enn jeg var da jeg var 12.

Folk får gjøre som de vil altså, men Botox er virkelig ikke vakkert. Og at hun kritiserte Jan Thomas for å bare ha et anisktsuttrykk... jaja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...