Gå til innhold

Valentines day

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal i alle fall være sammen med kjæresten denne dagen, men det handler nok mer om at han endelig er hjemme enn at det er Valentine's Day. Da passer det å gjøre noe koselig denne dagen.

Jeg forventer ikke å få noe og blir svært overrasket om han husker at det er Valentine's Day. Jeg tenker vi kommer til å lage noe godt og spise og sette på en film eller noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet
Har du store forventninger til Valentines day? Forventer/håper du at du får noe?

Ingen forventninger eller forhåpninger. Den dagen er helt ordinær for meg...

Skrevet

Nei. Begge to føler at vi ikke må ha en dag i året som forteller oss at det er den dagen hvor vi må gjøre noe ekstra fint for å vise at vi bryr oss om hverandre. Det kan vi gjøre resten av året. Hvis han hadde funnet på noe likevel, så hadde jeg blitt overrasket, siden jeg ikke hadde forventet det overhodet. Ingen tilhenger av Valentines med andre ord.

Skrevet

Vi gjør ingenting spesielt. I fjor var vi på helgetur til Køben og på restauranten vi var på var det veldig fokus på det. Nesten litt plagsomt.

Skrevet (endret)

Nope, ingen markering av Valentines Day her. Blir det noe så er det på grunn av treårsdagen vår som er tre dager før.

Endret av Metemor
Skrevet

Jeg liker ikke valenines-dagen, fordi mannen min pleier å få valentines-sms fra en gammel venninne. Det har jeg oppdaget ved tilfeldigheter, ikke at han har sagt det.

Æsj, jeg hater å være sjalu=(

Skrevet

jeg syns det er en fin anledning til å vise at man setter pris på hverandre. hvis det passer sånn pleier vi å gå ut å spise og på kino den dagen.

har ekstra store forventninger i år, i og med at vi gifter oss da :) :)

Skrevet

Jeg har ikke feiret valentines siden jeg var 14-15 år, så nei her skjer det ingenting spesielt. :)

Skrevet

Jeg vet han vil gi meg noe spesielt og særs romantisk. Og jeg er så glad for det, tenk at det finnes menn som han.....! Jeg er bare så heldig.

Skrevet

Jeg har egentlig intenting til over for dagen. Men jeg vet kjæresten min synes det er en fin dag å markere, så jeg har kjøpt gave og satt av tid til ham.

Skrevet

Jeg og sambo skal bo på hotell og spise god mat og gå på kino. Men det er mer fordi vi har jubileum akkuratt den dagen. Hadde det bare vært valentines day hadde vi nok ikke gjort så mye ut av det, bortsett fra en bedre middag. Men det handler vel også mest om at det er hyggelig og ikke for at det er valentines day.

Skrevet

Synes valentine er koslig jeg :)

Vet mange mener man ikke trenger en dag for å vise at man elsker hverandre, men hvorfor ikke la det være en av de dagene man gjør noe litt ekstra?

Valentine skal feires med middag og kos sammen med kjæresten. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Her blir det null markering av Valentines day, etter som kjæresten er i Nordsjøen på jobb.

Hadde ikke markert noe spesielt uansett. Jeg er ikke begeistret for at vi skal adoptere alle amerikanske diller.

Skrevet

Forventer ingenting, på en slik måte at jeg blir skuffet om dagen går forbi i stillhet... Men min kjære har alltid gjort noe ekstra den dagen, blomster, sjokolade, middag osv... Synes det er hyggelig jeg :rødme: Likevel tror jeg nok at han kommer til å gjøre ett eller annet.

Er veldig enig i at det er hverdagsromantikken som betyr mest, og hvis man trenger en fast dag å være romantisk på så skurrer det litt. Likevel er det litt artig å planlegge noe hyggelig sammen på "kjærlighetsdagen". Vi er flinke til å finne på noe hyggelig sammen hele året, og min kjære er flink til å vise meg oppmerksomhet uoppfordret. Kan komme med blomster, smykker e.a. en helt vanlig dag, eller tenner lys og lager det koselig, finner frem massasjeoljen osv. Det at vi liker å planlegge noe hyggelig sammen på Valentines-dagen betyr ikke at hverdagsromantikken er døende her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...