Gå til innhold

Valentines day

Fremhevede innlegg

Gjest Kråkaa
Skrevet

Har du store forventninger til Valentines day? Forventer/håper du at du får noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. En helt vanlig dag her i huset

Skrevet

Niks. Verken forventer eller håper. Synes Valentinsdag her i Norge er enda mer tåpelig enn Halloween.

Skrevet

Tror ikke jeg en gang kommer til å huske at det er Valentines.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

vi gjør alltid noe litt spesielt. regner aldri med å få noe sånn set, men ofte står det ofte blomster på bordet som en liten tanke på dagen.

Skrevet

Hvis min kjære i det hele tatt husker at det er Valentines, tror jeg jeg blir sjokkskadet :ler:

Skrevet

njaaa.. Vi feirer ikke med gave og kort og slikt, men vi har tenkt å gjøre noe sammen den dagen.

Nå bor ikke vi sammen, så vi ser ikke hverandre hele tiden, så da er det jo hyggelig å kunne planlegge noe i lang tid fremover..

Skrevet

Sambo synes dagen er noe tull, men det ble nå en slags markering i fjor (fikk kort i posten, som en overraskelse), da vi ikke bodde sammen enda. Ellers får vi se. Kanskje jeg tvinger ham til å lage noe godt til middag eller lignende. Bare litt kos. :)

Skrevet

Valentine er en dag jeg ikke har mye til overs for. Så den feires ikke her i huset. Men hverdagsromatnikk er viktig, forventer heller noen blomster, en liten oppmerksomhet eller en tur på restaurant en hvilken som helst hverdag - det er mye mer romantisk enn å feire valentines.

Gjest pinkbunni
Skrevet

Jeg skal på konsert med to venninner, og gleder meg kjempemasse :)

Sambo er ikke noe glad i Valentines, så det blir nok ikke noen feiring fos oss to. Kanskje en god middag, men vi har jo besøk den dagen, så det blir ikke noe romantisk tid for bare oss to heller ;)

Skrevet

Synes dagen er noe stort vås fra ende til annen. *rister på hodet*

Skrevet

Forventer ingenting den dagen, det er bare en vanlig dag.

Skrevet

Nei, fordi jeg synes det er noe tull, men han hadde nok gjort noe om jeg ville det :P

Skrevet

Tja, jeg kommer nok til å kose meg med typen min, men det har ingenting med Valentine's Day å gjøre, men med det faktum at han for en gangs skyld er i samme land som meg den helgen, og vi kommer til å gjøre det meste ut av tiden sammen.

Personlig synes jeg Valentine's Day er noe realt møkk. Det eneste den er godt for er å få ensomme, single mennesker til å føle seg enda mer ensomme og single, samt skape muggen stemning blant par som har delte meninger om hvorvidt det er en dag som skal feires eller ikke. Dersom man har en hyggelig og romantisk dag har det ingenting med datoen å gjøre, for det kunne da like gjerne vært den 21 februar, og det ville, med de samme forberedelsene og faktorene, vært like bra.

Å skulle ha en satt dag i året der man skal være romantisk, blir litt som å ha en satt dag i året der man skal ha sex. Trenger man å sette en fast årlig dato for den slags for å få det til, så burde man kanskje begynne å vurdere hva slags forhold det er man er i.

Gjest LanaLane
Skrevet

Vi har halvårsdag noen dager før og synes det blir smør på flesk om vi skal feire valentines(som jo er "alles" spesielle dag fremfor en dag som betyr noe). Vi har snakket om å spise en god middag og kose oss sammen, men jeg skal på jobb og om han finner seg noe morsommere å gjøre så er ikke det krise.

Jeg kommer nok til å skrive en romantisk lapp før jeg drar på jobb,men det gjør jeg ganske ofte til kjæresten min(og han til meg), så det blir ikke en big deal.

Skrevet

Synes ikke så veldig mye om dagen sånn egentlig, men kjæresten min og jeg skal gi hverandre kort, som en fin gest. Det ville vi vel egentlig gjort uavhengig av dagen tror jeg, det bare passer bra i år på denne dagen. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nope, ingen forventninger her heller.. Men alle butikkene er jo fulle av valentines day ting allerede.. Kjøpepress!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...