Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å gå ut skoene??

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Har et par åpne sandaler, nye. Det er en bred skinnrem over dem, og når jeg har brukt dem får jeg veeeldig vondt. Åpne sår på tærne (der hvor den ytterste kanten på skinnrema er)

Disse sandalene er ganske lave frammerst (ca. 3,5 cm) og blir høyere og høyere bakover. Bakerst er de ca. 12 cm høye.

Når jeg har gått i dem en stund får jeg digre blemmer under selve fotbladet.

Etter tips herfra satte jeg i går på meg fuktige sokker og trykka på meg skoene. Gikk rundt til sokkene var tørre. Hjalp ikke stort, de ble vonde å gå i likevel.

I dag har jeg hatt på meg klissvåte sokker og tråkker rundt i disse sandalene. Hvor lenge må jeg holde på slik før de er gått ut, da? Skal jeg gå i disse sokkene til de er tørre? Det er vel ikke bra å gå bløt på føttene heller....

Jeg vil bruke sandalene mine ånkli!! :grine:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har flere par sandaler som jeg har hatt i flere år. Og det der skjer hver vår/sommer når jeg begynner å bruke dem igjen.

Det er bare å bunkre opp med gnagsårplaster og holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om de skoene er helt beregnet på dine føtters passform, da?

Men å gå inn nye sko er noe dritt. Jeg kjøpte nye sandaler fra Gabor for å være sikker på å ha gode sko, og oppdager fabriksasjonsfeil når jeg omsider har gått dem inn. så fikk jeg nye her om dagen, og må gå inn skoene på nytt...

*noterer gnagsårplaster på handlelisten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Sorry, tror nok det er føttene og ikke skoene som er problemet :) jeg har akkurat samme problemet sjøl, vannblemmer under fotsålene, gnagsår etter reimer osv. Men hadde noen hatt en løsning på problemet så hadde jo det vært hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...