Gå til innhold

Nytt kjøkken til ferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi. Har fått nytt kjøkken. Og det var ikke dyrt eller tidkrevende i det hele tatt.

Hadde hvite helt enkle IKEA-dører med veldig kule håndtak. Greit nok, men i ferd med å bli litt slitt. Og ettersom vi la nytt golv for et år siden og malte veggene og sånn da, så var det liksom bare innredninga som ikke var gjort noe med.

Skapstammene er helt fine, og på IKEA selger de løse dører. Kjempelurt!!

En halv time alene med et skrujern, og jeg har nytt kjøkken!!!!

10 skapdører kom på vel 2000 kroner til sammen!! Billig fornøyelse når alternativet var å røske ut og bygge nytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I :hjerte: IKEA!

Jeg har hintet litt til sambo om at vi kanskje skulle lage vår egen kjøkkeninnredning når vi skal bytte. Bruke IKEA-dørene vi allerede har som mal og bruke de gamle stammene (som er av utrolig god kvalitet).

Det at man får kjøpt nye dører til stammene er en stooor fordel hos IKEA. Klart man kan få dette hos andre leverandører også, men til tredobbel pris. MINST!

Gjest gjesta
Skrevet

Grattis med nytt kjøkken.

For meg er det en helt spesiell følelse når vi lager "nytt" av noe som vi har fra før. Når vi kan fornye og være kreative uten at det koster skjorta og må vare i de neste tretti år.

Makan så stolt jeg var når terrassegulvet på landstedet var nedlutet med kaustik soda og all den gamle malingen forsvant. "nytt" gulv til kr 60, det gir meg mye mer enn en helt ferdigkjøpt og ny løsning. I sånne øyeblikk er jeg glad jeg ikke er tjukk i peng, da hadde jeg kanskje ikke oppdaget hvor deilig det er å skape noe av lite. ( lottomillonærer er ikke som andre millionærer, så det kunne jeg godt ha blitt :ler: )

Litt avsporing kanskje, men det samme gjelder jo kjøkkenet ditt også. Fornyet med egeninnsats til en rimelig penge. Liker sånt jeg.

Takk Ikea.

Skrevet

:D Gratulerer med nytt kjøkken! Det hørtes kjempegreit og fint ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...