Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Vurdert kappelaken med legg i hjørnene (altså ikke rynker rundt hele sengen). Passer det til et moderne rom? Vanlig strechlaken til rammemadrass ser enten pløsete ut eller så blir det for lite. Får det ikke til å se pent ut. Også fint med tips til lakenmerker som dere anbefaler og evt hvor det kan kjøpes. Er så mye dårlig kvalitet.
hufsa! Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Heia,ikke min smak.Slutta med det for mange år siden..Måtte jeg valgt ville jeg kjøpt kun beskytter i stretch,jeg har ingenting syntes det ser mest ryddig ut.
Mamma1 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Kappelaken er ikke fint, jeg bruker stretch-kantbeskytter.
Gjest Gjest_p_* Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Kappelaken er ikke fint, jeg bruker stretch-kantbeskytter.
Idnar Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Svane har noen madrasstrekk som blir ganske fine på sengen.. På dette bildet har de brukt et rødt trekk som jeg synes ble ganske fint
Gjest bøsh Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 skriver meg på denne. har lett overalt, finner ingenting:/ det som er avbildet er jo med en enkelt madrass, og mange av oss(iallefall jeg) har dobbelt-madrass, så ingenting dekker.... man skulle bare hatt en symaskin og gode syferdigheter, så hadde mang et problem løst seg:P
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Svane har noen madrasstrekk som blir ganske fine på sengen.. På dette bildet har de brukt et rødt trekk som jeg synes ble ganske fint Dette så genialt ut, men kan det fås til dobbeltmadrass? Er Skeidar som forhandler Svane?
Idnar Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Joda, vi har sånnt grønnt trekk på vår 180seng Kjøpte på møbelringen. Tror de gar andre steder også :)
yamyam Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei. Jeg kjøpte ny "stretch-madrass-kantbeskytter" på Hansen og Dysvik - den dekker begge madrassene. Før hadde jeg en kappe-ting på den nederste madrassen og en stretch kantbeskytterpå den øverste madrassen. Dette fra Moltex - kjøpt på Skeidar tror jeg... Moltex har kjempe mye flott, men jeg klarer ikke finne en side på nett som viser utvalget ... Endret 1. februar 2009 av yamyam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå