Gå til innhold

Egglederen?

Gjest Marianne jente 18

Anbefalte innlegg

Gjest Marianne jente 18

Jeg har de siste månedene slitt litt med smerter i underlivet, særlig under samleie.

Jeg er ikke tørr eller noe, men det er akkuratt som om det gnager på noe under samleiet.

Jeg tok en liten gynekologisk test hos legen, hvor hun kjente på skjeden og livmoren. Dette gjorde vondt..

Jeg går på P-piller (loette 28) og har mens når jeg venter det.

I de siste dagen har jeg opplevd smerter på høyre siden av underlivet, der hvor egglederen er, kan dette være en cyste? Den kjennes veldig hard ut i forhold til den andre, og så verker den litt..

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:)

Eg har vert plaget med noe av det samme, men mer stikking i underlivet, kjenner du deg igjen i det?

Eg fikk beskjed for noen år siden at eg hadde cyste, og trodde det var farligt, men sjekket det igjen for et år el to siden og då var den vekke, ho sa det var heilt normalt å ha det, og når eg cyste sprekker kan du få intens stikke smert.

Så etter det eg forstod så kom og gikk dei vist.

Har prøvd å finne ut av smertene mine, men ingen ser noe unormalt, så som legen sa til meg hehe noen har bare sånne smerter, ganske fjernt svar men men hehe:)

Ka sa gynokologen til deg? tok ho ultralyd av egglederene dine? for vis en eggleder e tett kan den blåse seg opp litt og bli hard har eg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne jente 18

Ja det kjennes ut som om det er stikking i egglederen.

Den verker liksom, men er ikke så ille når jeg ligger nede.

Hun tok ikke noe ultralyd, men jeg skal bestille ny time så jeg finner ut av det.

Hehe, fucked hvis det bare skal være sånn da- fint å kunne nyte samleiet litt oftere.

Der jeg har vondt, kjennes det ut som om det er en hard mandel på en måte.

Og man kan kjenne formene på den veldig godt..

Hvis det er en cyste som går bort av seg selv så hadde jo det vært helt supert:P

Men jeg blir i hvertfall stresset av å sitte å google smertene

Forresten, takk for kjapt svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja cyste e bare en vannpose ting seie dei, men gå te legen din og be han henvise deg til en sikkelig gynokolog, dei fleste må ha henvisning av lege ellers kan en ga te privat men det pleier å vere svindyrt. så fortelle du bare dei kos du har det og sei du vil ha ultralyd av egglederene så finner dere nok ut av det, men viktig at du sjekker det opp, for du kan jo ikkje gå rundt å ha det sånn :(

Ha en super helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne jente 18

Høres ikke dumt ut i det hele tatt!

Takk for svar!

Fint å vite at man ikke er alene om det også :)

Ha en fin helg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...