Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hmmm...
Skrevet

eyeslipsface.co.uk/

Noen som har handlet her? Det er jo skrekkelig billig..Hvordan er kvaliteten på produktene? Og er det trygt å bestille derfra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Elf_*
Skrevet
eyeslipsface.co.uk/

Noen som har handlet her? Det er jo skrekkelig billig..Hvordan er kvaliteten på produktene? Og er det trygt å bestille derfra?

Heisann du:)

Jeg har bestilt derfra, og er fornøyd:) men det skal sies at jeg aldri har prøvd mineralsminke før.. det er billig og funker for å si det sånn. jeg har litt dårlig hud, og synst faktisk at det har blitt bedre etter jeg begynte med elf.. Anbefaler deg å kjøpe det startkittet der du får concealer, foundation og blush. anbefaler deg også å kjøpe kabuki kosten:) den er veldig god.

Maskaraen er ikke så god da, men den kostet ikke så mye så det er helt greit:)

Jeg fikk varene mine etter en uke tror jeg, og dette var rett før jul..

Jeg anbefaler deg å prøve, og liker du det ikke så har det ikke kostet deg så mye uansett:)

lykke til:) og husk å bestille for under 200kr så slipper du toll og alt det der!!

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet
Heisann du:)

Jeg har bestilt derfra, og er fornøyd:) men det skal sies at jeg aldri har prøvd mineralsminke før.. det er billig og funker for å si det sånn. jeg har litt dårlig hud, og synst faktisk at det har blitt bedre etter jeg begynte med elf.. Anbefaler deg å kjøpe det startkittet der du får concealer, foundation og blush. anbefaler deg også å kjøpe kabuki kosten:) den er veldig god.

Maskaraen er ikke så god da, men den kostet ikke så mye så det er helt greit:)

Jeg fikk varene mine etter en uke tror jeg, og dette var rett før jul..

Jeg anbefaler deg å prøve, og liker du det ikke så har det ikke kostet deg så mye uansett:)

lykke til:) og husk å bestille for under 200kr så slipper du toll og alt det der!!

den fondationen og concelern har de bra dekkevne osv?? kan du fortelle litt mer om hvordan de er på huden, passer de for skinnende hud, eller? dekker den bra osv?

Gjest Gjest_Elf_*
Skrevet
den fondationen og concelern har de bra dekkevne osv?? kan du fortelle litt mer om hvordan de er på huden, passer de for skinnende hud, eller? dekker den bra osv?

Jeg er veldig glad i concealeren, den glatter ut huden synes jeg.

Jeg er ikke så glad i å se oversminket ut, og går for den naturlige looken og syns at dekkevnen er perfekt..

Jeg har fet hud i pannen, og det virker som at foundastionen trekker dette til seg og det forsvinner til en viss grad..

Bestilte den foundationen i light, men kunne nok hatt en som var litt mørkere, men er redd for at den blir for mørk.

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet
Jeg er veldig glad i concealeren, den glatter ut huden synes jeg.

Jeg er ikke så glad i å se oversminket ut, og går for den naturlige looken og syns at dekkevnen er perfekt..

Jeg har fet hud i pannen, og det virker som at foundastionen trekker dette til seg og det forsvinner til en viss grad..

Bestilte den foundationen i light, men kunne nok hatt en som var litt mørkere, men er redd for at den blir for mørk.

hm, ja vil også ha den naturlig, men også slikt at det ser pent naturlig ut, at det dekker, men ikke ser for dekkende ut. hmm når sminken blir tom, kanskje jeg kjøper her :-P

Gjest Gjest_Elf_*
Skrevet
hm, ja vil også ha den naturlig, men også slikt at det ser pent naturlig ut, at det dekker, men ikke ser for dekkende ut. hmm når sminken blir tom, kanskje jeg kjøper her :-P

Du taper ikke så mange kronene iallfall:)

• 1 måned senere...
Gjest frøken m
Skrevet
Du taper ikke så mange kronene iallfall:)

ikke sant! bra sminke til sykt hyggelige priser :) er så glad sminkeindustrien utvikler seg og kan levere sminke til lave priser ved å droppe markedsføring, fancy forpakninger osv. elf produserer visst på fabrikker som leverer kjente merker men pusher ikke opp prisen for å bygge merkevare. har ikke prøvd så mye enda men vil virkelig anbefale concealeren :)) den er nominert til en dansk sminkepris (sammen med body shop, maybelline blant andre). syns også øyekosten og pinsetten er superbra :)) løp og kjøp jenter

Skrevet

Fikk tilsendt endel produkter fra dem for testing til bloggen min og er vel sånne passe fornøyd. Noe er bra, andre ting mindre bra. Prisene er jo geniale, men pass på ingrediensene.. mye av det inneholder mineralolje så det er ikke alt som passer for hud som kan få urenheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...