Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente17
Skrevet

Jente på 16 år som har planer om å bestille fra lookfantastic.. jeg så nå at man kan betale me visa electron ! tror det er det jeg har..

Men er det noen som vet om man må være over 18 for å bestille derfra? :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du ikke være 18 for å få Visa-kort da? *blond* Hmm..

Hvis du får problemer med å bestille så kan kanskje en av foreldrene dine gjøre det for deg, så betaler bare du dem heller.

Gjest jente17
Skrevet
Må du ikke være 18 for å få Visa-kort da? *blond* Hmm..

Hvis du får problemer med å bestille så kan kanskje en av foreldrene dine gjøre det for deg, så betaler bare du dem heller.

Jeg vet jo at du må være 18 for å ha visa kort, men det er forskjell på visa og visa electron!

Skrevet (endret)

det fins jo ingen måte å betale med electron kort på nett....kan bare brukes i terminal...duu har jo kun kontonr og ikke kortnr som man bruker for å betale med visa på nett....derfor må det være noe heeeelt spesielt om ikke lureri om de mener at du skal betale med electron kortet ditt i nettbutikken dems.

Endret av grafenberg
Skrevet
Jeg vet jo at du må være 18 for å ha visa kort, men det er forskjell på visa og visa electron!

Og en av de forskjellene er at visa electron ikke kan brukes til å betale over nett ;)

Skrevet

Okei, takk for svar da!:P

Begynte å lure, for det står på nettsiden deres at det går an å betale med visa electron

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

jeg får alltid foreldrene mine til å bestille:D mye enklere hihi

Gjest Grafica
Skrevet

Enkelte sider tar Visa Electron, jeg kjøpte ting på mitt Visa Electron når jeg var under 18 på nettet... Aner ikke hvordan de gjør det, men vet hvertfall noen steder tar Electron.

Gjest jente17
Skrevet
Enkelte sider tar Visa Electron, jeg kjøpte ting på mitt Visa Electron når jeg var under 18 på nettet... Aner ikke hvordan de gjør det, men vet hvertfall noen steder tar Electron.

Gjore du det? er bare litt redd for at det ikke skal være helt trygt..

Gjest Grafica
Skrevet

Lookfantastic er til å stole på hvertfall... Bestilte nettopp derfra selv :ler: Men det kommer jo ann på om du har ett kortnummer. Mitt Visa Electotron hadde nemlig det, men er ikke alle som har det. Men i verste fall om det ikke går med kortet ditt kan du jo bare spørre om å få låne kort av foreldrene dine, og gi de penger tilbake :)

Gjest jente17
Skrevet
Lookfantastic er til å stole på hvertfall... Bestilte nettopp derfra selv :ler: Men det kommer jo ann på om du har ett kortnummer. Mitt Visa Electotron hadde nemlig det, men er ikke alle som har det. Men i verste fall om det ikke går med kortet ditt kan du jo bare spørre om å få låne kort av foreldrene dine, og gi de penger tilbake :)

Ja, det er jo en mulighet :)

Skrevet

Fins det seriøst electron kort med kort nr?

Gjest Grafica
Skrevet

Det jeg hadde, hadde det hvertfall. Tror det avhenger av hva slags bank man har... Men det er noen år siden nå da :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...