lille_mei Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har Loreal Demaq Expert og syns den er grusom! Jeg svir i øynene og føler den fjerner sminken dårlig! Hva anbefaler dere?
lovenemo Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Jeg bruker denne fra Lancôme http://www.lancome.it/_it/_it/catalog/prod...vname=name& .. Den er utrolig god, svir ikke i øynene og fjerner alt av sminke. Er ikke mye som skal til heller for å få det bort
Gjest Raptuza Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Synes Avene sin er heilt fantastisk.
Crianza Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har prøvd mye forskjellig, med varierende hell. Jeg er imidlertid kjempeførnøyd med Dermalogica Ultra Calming Cleanser. Den er mild og herlig, og renser huden perfekt. Jeg fjerner også øyesminken min med denne. Uten at det svir! Tar bare litt cleanser i hendene og vasker bort øyesminken i samme runden som jeg tar resten av ansiktet Jeg har blandingshud med tendens til endel tørre partier på vinteren.
Gjest Deception Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 For tida reagerer jeg allergisk på det aller meste nær øynene, så jeg forsøker å klare meg med ansiktsrenseoljen fra Babor. Til ekstra harde tilfeller har jeg TheBalm Balms Away, men den har litt vaselinaktig konsistens, og er litt vanskelig å fjerne etterpå. Tofasefjernere nekter huden min å akseptere.
Samba Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Jeg vender alltid tilbake til LUMENE sin sminkefjerner for vannfast sminke. Den fjerner alt, uten at jeg må "gnikke og gnu".
Chanel.No5 Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Har prøvd det meste og de fleste og disse fungerer best for meg: Precision Gentle Eye Make Up Remover Precision Lait Confort Creamy Cleansing Milk Face & Eyes Meget gode produkter fra Chanel.
mari4ever Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har Loreal Demaq Expert og syns den er grusom! Jeg svir i øynene og føler den fjerner sminken dårlig! Hva anbefaler dere? ja den er grusom. jeg ville gått for renseserviettene til simple:) fjerner veldig godt makeup og svir ikke i det hele tatt! 32 kr på rimi:)
Gjest sminkeguri Skrevet 30. januar 2009 #10 Skrevet 30. januar 2009 Synes Avene sin er heilt fantastisk. Ja, denne er god!
Gjest Gjest_Irene_* Skrevet 31. januar 2009 #11 Skrevet 31. januar 2009 Jeg bruker Nivea sin eller Loreal sin vanlige flytende sminkefjerner. Kommer ann på hva som er i butikken. Har ikke prøvd så mye annet..
laperla Skrevet 31. januar 2009 #13 Skrevet 31. januar 2009 Jeg bruker Dermalogica's Soothing eye make-up remover.
Zadja Skrevet 31. januar 2009 #14 Skrevet 31. januar 2009 Jeg vender alltid tilbake til LUMENE sin sminkefjerner for vannfast sminke. Den fjerner alt, uten at jeg må "gnikke og gnu". Jeg også, men ikke for vannfast, den vanlige. Har prøvd andre, dyrere, men vender alltid tilbake til Lumene sin Vil ikke tro det er den beste for huden, men den får ihvertfall jobben gjort.
Samba Skrevet 31. januar 2009 #15 Skrevet 31. januar 2009 Jeg tror ikke den gjør noe "skade" for huden i alle fall. Den er jo bare på til smiken er fjernet. Jeg har også prøvd dyrere varianter, feks Lancome sin, og synes ingen av de dyrere er bedre på noe vis.
Gjest svanungen Skrevet 31. januar 2009 #17 Skrevet 31. januar 2009 ja den er grusom. jeg ville gått for renseserviettene til simple:) fjerner veldig godt makeup og svir ikke i det hele tatt! 32 kr på rimi:) Signerer denne! Synes Simple renseservietter fungerer veldig bra. Var ikke fornøyd med de da det kom til vannfast maskara, men så var jeg heller ikke fornøyd med maskaraen. Nå bruker jeg en "vanlig" maskara, og Simple fungerer utmerket. Svir ikke, huden føles ren og det er enkelt!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #18 Skrevet 31. januar 2009 bruker babyolje på øyensminken jeg syns det fungerer greit...
Zadja Skrevet 31. januar 2009 #19 Skrevet 31. januar 2009 Jeg tror ikke den gjør noe "skade" for huden i alle fall. Den er jo bare på til smiken er fjernet. Dette er dessverre ikke riktig.. Alt man smører på huden absorberes.. Men det man skyller av igjen absorberes selvfølgelig i mindre grad enn det som smøres på kroppen og ikke skylles av. "Det man ikke ville ønske å spise, skal man heller ikke smøre på sin hud!" "Man skal være klar over at alt man smører på huden, vil etter kort tid bli absorbert, og bli trukket inn i blodbanen og rundt i kroppen og bli ført til dens organer." Kilde
miss~Audrey Skrevet 31. januar 2009 #20 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har Loreal Demaq Expert og syns den er grusom! Jeg svir i øynene og føler den fjerner sminken dårlig! Hva anbefaler dere? Jeg bruker Avene's gentle eye makeup remover.. på en bomullspad med varmt vann. Passer veldig bra til min sensitive hud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå