Gå til innhold

Mary Kay, makan til kjøpepress..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke direkte begeistret for salg via homeparties, men har nå likevel vært på et MK-party i min tid. Og jeg ble kjempebegeistret for produktene! Handlet flere ganger hos denne konsulenten (som forresten var veldig hyggelig), men handler nå bare på nett. Jeg kjøper alle mine MK-produkter herfra:

http://www.jessicasonline.com/

Mye billigere enn hjemme i Norge. Og så leverer de raskt også. Er kjempefornøyd :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Konsulent
Skrevet

jeg jobber som konsulent i Mary Kay. det er 100 % fornøydhetsgaranti med rett på pengene i retur hos Mary Kay. Du skal bare kunne ringe dem som solgte deg produktet også fikser de det.

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet
Det er en veldig rar tolkning. Hvis jeg går inn på komplett.no og kjøper en laptop, så er det helt klart på eget initiativ. Men angreretten gjelder fremdeles og komplett sender alltid angrerettskjema. De mener sannsynligvis noe annet i den linken, så akkurat den setningen ville jeg på ingen måte hengt meg opp i.

Jeg tror heller ikke det er noe problem å bruke Mary Kay sin egen returrett på 30 dager, selv om du ikke har brukt produktet. Det er jo noe de vinner på uansett siden det ikke er åpnet og dermed sannsynligvis kan selges igjen.

Etter det du forklarer har du kjøpt dette utenfor fast utsalgssted.

Men ikke bruk tid på masse dikkedarer fram og tilbake her, bare returner det og be om pengene igjen, gjerne med begrunnelsen om at du ikke er fornøyd om det hjelper deg noe. For du har ikke allverdens med tid på deg til å få gjennomført en retur.

Jobber selv i mary kay og synes det er trist at dere har hatt dårlige opplevelser. I de kursene jeg har er det ABSOLUTT INGEN KJØPEPRESS!! Mary Kay har også en 100% fornøydhetsgaranti, og du har som alle andre forbrukere angrerett. Det er bare å ta kontakt med den konsulenten du var hos.

Gjest etabeta
Skrevet

Det er jo billigere fordi hun selger produkter fra konsulenter som har sluttet med Mary Kay.... Disse produktene kan være gamle.

Men for all del :)

Jeg er ikke direkte begeistret for salg via homeparties, men har nå likevel vært på et MK-party i min tid. Og jeg ble kjempebegeistret for produktene! Handlet flere ganger hos denne konsulenten (som forresten var veldig hyggelig), men handler nå bare på nett. Jeg kjøper alle mine MK-produkter herfra:

http://www.jessicasonline.com/

Mye billigere enn hjemme i Norge. Og så leverer de raskt også. Er kjempefornøyd :)

Skrevet

Da har du lært at ingenting i livet er gratis...

• 2 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet, se reglerne

Du kan ikke poste inlegg som inneholder:

* Identifisering av deg selv eller andre gjennom for eksempel fullt navn, adresse, eller telefonnummer.

/Furstina (mod)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært på Mary Kay flere ganger og er veldig fornøyd. Har ikke oppevd noe kjøpepress. Så ikke si at dette gjelder hele MK , men heller noen få konsulenter som ikke kan gjøre jobben sin..

• 1 måned senere...
Gjest Konsulent
Skrevet

Hei

Jeg jobber selv som Mary Kay hudpleiekonsulent, og må si at jeg blir flau over måten disse konsulentene har oppført seg på. Det skal IKKE være kjøpepress på kurs. Kundene skal selv velge å kjøpe et produkt fordi de er fornøyd og har lyst på det. Ikke fordi de føler at de MÅ kjøpe noe. Jeg kan bare på vegne av mine søsterkonsulenter beklage dette. Slik skal det ikke være!!! Det er desverre slik at dette gjør at andre konsulenter får problemer med å booke inn kurs.

Selv har jeg fått mange tilbakemeldinger om at det var så positivt å være på kurs hos meg fordi det IKKE var kjøpepress og jeg har kjempemange gode og fornøyde kunder.

Når det gjelder fornøydhetsgarantien, så er det slik at hvis man har fått et produkt man ikke er fornøyd med eller ikke tåler, så kan man få byttet det inn i et annet tilsvarende produkt. Dersom dette ikke hjelper får man pengene tilbake. Men først må man være villig til å prøve at det nye prod fungerer.

I dette tilfellet ville jeg har ringt til konsulenten det gjelder, og sagt nøyaktig hva du føler og at du ønsker å heve kjøpet fordi du følte deg presset.

Ha en strålende dag alle sammen :-)

Det er en veldig rar tolkning. Hvis jeg går inn på komplett.no og kjøper en laptop, så er det helt klart på eget initiativ. Men angreretten gjelder fremdeles og komplett sender alltid angrerettskjema. De mener sannsynligvis noe annet i den linken, så akkurat den setningen ville jeg på ingen måte hengt meg opp i.

Jeg tror heller ikke det er noe problem å bruke Mary Kay sin egen returrett på 30 dager, selv om du ikke har brukt produktet. Det er jo noe de vinner på uansett siden det ikke er åpnet og dermed sannsynligvis kan selges igjen.

Etter det du forklarer har du kjøpt dette utenfor fast utsalgssted.

Men ikke bruk tid på masse dikkedarer fram og tilbake her, bare returner det og be om pengene igjen, gjerne med begrunnelsen om at du ikke er fornøyd om det hjelper deg noe. For du har ikke allverdens med tid på deg til å få gjennomført en retur.

Gjest Konsulent
Skrevet
Jeg har vært på Mary Kay flere ganger og er veldig fornøyd. Har ikke oppevd noe kjøpepress. Så ikke si at dette gjelder hele MK , men heller noen få konsulenter som ikke kan gjøre jobben sin..

Veldig koselig å høre! Det er slik det skal være :-) Vår første oppgave på et kurs er å yte service, og få gjestene til å føle seg vel :-)

Hilsen en Mary-Kay konsulent som elsker jobben sin :-)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet

Kjenner meg godt igjen, var på hudpleie kurs i stavanger der to damer fra bergen skulle holde et uforpliktende og gratis hudpleie kurs. Det første var at de lovet oss gratis foundation med å fulle ut 5 venninner som kunne trengt et kurs. Demonstrasjonen var jo helt ok, helt til de satte seg ned med deg, å sa "hvordan tenker du nå?" "hva har du lyst på?" Selvfølgelig har du jo lyst på mye, så de lagte en spesiell pakke til meg og venninna mi som var 18år. Som var SÅÅÅ billig (sa hun) vi skulle få den for 3500kr. Hun hadde med seg en ny konsulent som skulle finne farge til foundation, hun skulle plokke fram produkter hun syntes vi trengte.. SÅ der satt vi, MIDT i fella. Jeg tok det med meg, men angret da jeg kom hjem. Så jeg sendte ALT i retur. Noe sånt lureri finner jeg meg ikke i igjen, å si at dette er et uforpliktende og gratis hudpleie kurs er LURERI. For de presser deg til å kjøpe etterpå. Du er VELDIG god om du går ut derfra uten å ha brukt penger.

Hilsen FORNØYD TUPPERWARE KONSULENT! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...