Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg varmeruller til håret, men det var ikke med noen bruksanvisning. Hvordan funker de egentlig? Skal rullene varmes opp på forhånd? i såfall: hvor lenge? Det må jo bare være å sette i kontakten for det er ingen andre innstillinger som jeg kan se. Hvordan vet jeg når de kan taes ut av håret? Skal håret være vått når man setter det i? Skal det sprayes med noe?

Det ble mange spørsmal.:P Håper noen kan gi meg et svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Dytte*

Er det virkelig ingen som bruker varmeruller her?

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

lurer på det samme selv faktisk? anyone??

Skrevet

Er det varmrullene fra Babyliss?

Isåfall følger det med en bruksanvisning ;)

Det er uansett veldig enkelt:

Du plugger i strømmen, passer på at lokket er igjen og slår på apparatet rullene står i.

Lyset på boksen slukkes når rullene er varme nok. (du brenner deg ikke)

Du tar deretter ut en og en hår-rull, tar et lokk med hår (begynn på toppen av hodet) og ruller "innover" (altså så rullen er mellom håret og hodebunnen, ellers blir krøllene "feil vei") til du kommer til hodebunnen, fest med det som følger med til å feste rullene.

Pass på at du ikke tar for mye hår per rull, det er bedre med for lite enn for mye (det blir bedre krøll da),

Fortsett til du ikke har mer hår igjen å rulle.

La rullene stå i til de er helt kalde og håret ikke føles varmt, ta rullene forsiktig ut og la håret hvile dersom det er litt varmt (dersom du grer håret når det er varmt, vil krøllene fort gres ut)

Style håret som du vil, og avslutt med masse hårspray, spesielt hvis du har tynt/glatt hår.

Lykke til :)

Skrevet
Er det varmrullene fra Babyliss?

Isåfall følger det med en bruksanvisning ;)

Det er uansett veldig enkelt:

Du plugger i strømmen, passer på at lokket er igjen og slår på apparatet rullene står i.

Lyset på boksen slukkes når rullene er varme nok. (du brenner deg ikke)

Du tar deretter ut en og en hår-rull, tar et lokk med hår (begynn på toppen av hodet) og ruller "innover" (altså så rullen er mellom håret og hodebunnen, ellers blir krøllene "feil vei") til du kommer til hodebunnen, fest med det som følger med til å feste rullene.

Pass på at du ikke tar for mye hår per rull, det er bedre med for lite enn for mye (det blir bedre krøll da),

Fortsett til du ikke har mer hår igjen å rulle.

La rullene stå i til de er helt kalde og håret ikke føles varmt, ta rullene forsiktig ut og la håret hvile dersom det er litt varmt (dersom du grer håret når det er varmt, vil krøllene fort gres ut)

Style håret som du vil, og avslutt med masse hårspray, spesielt hvis du har tynt/glatt hår.

Lykke til :)

Tusen takk for svar! Jammen ble det krøller i går;) Det funka knallbra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...