Gjest ButtHead Skrevet 29. juni 2003 #1 Skrevet 29. juni 2003 Har dere sett de veskene med den kule hunden på? Litt vanskelig å forklare noe mer nøyaktig. Men jeg vet det er et merke som selges i oslo i allefall. Noen som kan hjelpe?
Gjest Adina Madeleine Skrevet 29. juni 2003 #2 Skrevet 29. juni 2003 Hei Alternative Litt vanskelig å skjønne hva du mener... Er hunden logoen, eller er den større? Er det bare vesker som du vet som har denne hunden? Hvordan ser hunden ut? Stor? Liten? Vet du hvilke veskebutikker som har dem? Hvilken stil er det på veskene som har dem? Er de "kule" eller klassiske? Dyre? Bare litt mere info, så kanskje jeg vet det...
Gjest ButtHead Skrevet 29. juni 2003 #3 Skrevet 29. juni 2003 Tror det finnes både vesker og t-shirts etc i flere farger, men selve hunden er hvit med blått halsbånd eller noe. På de veskene jeg har sett er det er stor hund, litt spesiell hunderase og den er tegna. Det er kul stil og ikke noe jåleri!
Gjest ButtHead Skrevet 29. juni 2003 #5 Skrevet 29. juni 2003 Den pitbullen du tenker på? Ja, det stemmer..
Gjest ButtHead Skrevet 30. juni 2003 #6 Skrevet 30. juni 2003 Den pitbullen du tenker på? Vet du hva merket heter xeyes?
xeyes Skrevet 1. juli 2003 #7 Skrevet 1. juli 2003 Jaaa, jeg har det på tungen!! *sukk* Kommer ikke på hva det heter jeg.. Må tenke litt mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå