Gå til innhold

noen asker,drammen og oslo bruder der ute?

Anbefalte innlegg

Gjest FrodeLinda100709
Skrevet

jeg har en venninne her inne som gifter seg til neste år. men skulle gjerne bli kjent med flere som skal gifter seg 2009/10. Høres dette ut som deg. Og du er fra asker, drammen eller oslo. så legg igjen en melding

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drammen! eller rettere sagt røyken da... :eeeh:

Skrevet

Drammen, mai 2009 (hjelp bare 4 måneder til) :fnise:

Skrevet
Drammen, mai 2009 (hjelp bare 4 måneder til) :fnise:

Drammen 1 august 09:)

Skrevet

Sande i Vestfold her...15 min fra drammen... 15 august 2009

Skrevet

Litt utenfor Drammen hvertfall... 4. sept 2010 :) (tidlig ute)

Skrevet

Bor i Drammen, gifter oss i Svelvik 15.august 09.

Skrevet

Er det noen av dere som var på brudeshowet på lørdagen? Glemte det i farta og reiste ikke, var det bra/nyttig?

Skrevet

Nei, reiste ikke på brudeshowet. Var syk, men hadde nok heller ikke betalt 400 kr for meg og kjære for å komme inn å se på reklame. Har dessuten valgt kjole og det meste annet av klær og utstyr, så jeg føler ikke jeg har gått glipp av noe.

Skrevet

Jeg og har valgt kjole- men tenkte mer om det var noe bra inspirasjon og hente.. Men men nå kommer det vel ut nye bryllpsmagasiner ca nå engang- og da kan en se i mer ro og mak...

Skrevet

Jeg var der med min kjære:) Men vi så ikke på selve showet, vi gikk kun å tok imot brosjyrer og slikt inne i messeområdet for det var nemlig gratis:) Men ikke noe særlig å skryte av i grunn, var ikke mange stands der. Hadde i grunn forventet meg mere hehe. Men det var gratis å titte der ihvertfall:)

Skrevet

Greit å vite at vi ikke gikk glipp av alt for mye da :) Messen er vel mer aktuell for neste års bruder- skal en gifte seg i sommer har en sikkert det meste klart..

• 1 år senere...
Gjest Sommerjenta*
Skrevet

Ser dette er en litt gammel tråd, men dere som giftet dere i Asker, Røyken, hvor hadde dere festen? Sliter virkelig med å finne drømmelokalet:)

Skrevet

Drammen, gifter oss 05.06.2010 :yvonne:

Skrevet (endret)

Odd Fellow i 3.støm terasse har blitt veldig fint! Der skal vi være.

Vi gifter oss i Drammen 10.07.10.

Og ang brudeshow...... det er til helgen....

http://www.drammensteater.no/program/ypsil...hion-event-2010

Kan man komme gratis inn på "messeområdet"?

For det er jo dit jeg vil... Men synes det er mye å betale 200 kr for meg og to forlover = 600kr kun for noen brosjyrer og ideer......

Endret av LimaLama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...