Gå til innhold

Romantisk picnickurv til bryllupsnatta

Anbefalte innlegg

Gjest FrodeLinda100709
Skrevet

Hvis dere der ute skulle ha laget til en romantisk Picnic kurv til bryllupsnatta. som ikke bare var fylt med spiselig romantikk. hva hadde dere hatt i kurven?

Jeg har tenkt å lage en kurv selv til bryllupsnatta fordi jeg er allegisk mot alkohol blandt annet og vil derfor ha noe vi begge vil ha glede av.

ting det kan være i kurven: spa produkter, sjokolade, champange.....

kom med flere forslag.

Jeg trenger virkelig hjelp med forslag..

på forhånd takk

Skrevet

Massasjeolje, sjokoladesaus og pensel (spørs hvor leken man er)..

Gjest FrodeLinda100709
Skrevet

kom med forslag da dere. vær så snill

Skrevet

Hei!

Vi endte opp med å ikke få tid til noen nyting av medbragt på hotellrommet. Kom dit seint på natta (i 4-tida) og det var ikke fristende å sprette sjampanjen eller spise noe da. Vi sov så lenge vi fikk tid til før siste sjans for frokost. Prioriterte søvnen, delv om det var et LEKKERT badekar der...

Jeg ville tatt med enkle ting - jordbær, eller druer, eller annen lettvint og god frukt. Og en god juice som dere kan sette i minibaren om natta og drikke i senga eller i badekaret om morgenen! Det er godt uansett om man har drukket kvelden før eller ikke. Ta med sjampanjeglass for dette, da blir det litt mer stas...

Og selvsagt bobler/skum til badekaret.

Vi fikk som sagt ikke tid, men tok det igjen på bryllupsreisen :)

Gjest FrodeLinda100709
Skrevet

alle tips tas i mot med glede

Gjest FrodeLinda100709
Skrevet

ingen som har noen flere forslag?

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

Jeg var forlover til ei venninne i november, og da lagde jeg og noen venninner en kurv de kunne ha med seg på bryllupsnatten. Vi hadde champange, sjokoladesaus, massasjeolje + spa produkter, og jordbær(dette mest for pynt da, siden kurven stod på gavebordet) i. Dette slo godt an!

Men en idé kan jo være å legge i en CD med noe romantisk musikk? Forutsatt at det er noe å spille den av med! :)

Skrevet

Jeg syns cd hørtes ut som en god ide!

Jeg lurer også på å ha med en slik kurv..

hadde tenkt champagne, sjokoladeovertrukkne jordbær, hans yndlingsmassasje olje, kondom med jordbær smak (syns den smaker æsj, men tror han syns det er pirrende) noe god musikk vi begge liker, annen frukt/snacks...

Hm..

Ble vel egentlig det meste av det folk har sagt før men...

Skrevet

Helt egentlig tror jeg man ikke skal ha så store forventninger til bryllupsnatta... Slitne føtter, gnagsår etter både sko og nytt undertøy, lang dag osv. Ikke sikkert man er in the mood til spa, massasje, champis osv... Jeg satser på å få av meg trange klær, lufte tærne, ha meg en deilig kjappis, for å slokne fullstendig i armene på min kjære mann :)

Skrevet
Helt egentlig tror jeg man ikke skal ha så store forventninger til bryllupsnatta... Slitne føtter, gnagsår etter både sko og nytt undertøy, lang dag osv. Ikke sikkert man er in the mood til spa, massasje, champis osv... Jeg satser på å få av meg trange klær, lufte tærne, ha meg en deilig kjappis, for å slokne fullstendig i armene på min kjære mann :)

Erfaring (både min egen og andres) tilsier at det gjerne blir slik ja. Men spiller det noen rolle da - man kan jo både nyte kurven og hverandre resten av livet sammen! :)

Gjest kjappis
Skrevet

hehe, seriøst? blir det slik? en deilig kjappis? så kjedelig...

Gjest FrodeLinda100709
Skrevet
Jeg var forlover til ei venninne i november, og da lagde jeg og noen venninner en kurv de kunne ha med seg på bryllupsnatten. Vi hadde champange, sjokoladesaus, massasjeolje + spa produkter, og jordbær(dette mest for pynt da, siden kurven stod på gavebordet) i. Dette slo godt an!

Men en idé kan jo være å legge i en CD med noe romantisk musikk? Forutsatt at det er noe å spille den av med! :)

jeg tenkte å legge musikk på mp3spilleren og ta med de små høytalerene mine jeg.

Gjest FrodeLinda100709
Skrevet

tusen takk for mange gode forslag. jeg ordner nå til en kurv jeg også får vi se om den blir brukt eller ikke.

det er fortsatt bare å komme med forslag om det er noen som kommer på noe lurt å putte i kurven

Skrevet
hehe, seriøst? blir det slik? en deilig kjappis? så kjedelig...

Jeg synes ikke kjappiser er kjedelige ;) Og jeg og mannen er flinke til å bruke tid på hverandre også. Men på bryllupsnatta ser jeg ikke for meg de store sprellene, heller at jeg sovner lykkelig i en deilig armkrok.

Gjest FrodeLinda100709
Skrevet
Jeg synes ikke kjappiser er kjedelige ;) Og jeg og mannen er flinke til å bruke tid på hverandre også. Men på bryllupsnatta ser jeg ikke for meg de store sprellene, heller at jeg sovner lykkelig i en deilig armkrok.

jeg er en person som trenger litt tid. derfor blir det aldri kjappiser hjemme hos oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...