Gjest Gjest_hilde_* Skrevet 30. januar 2009 #1 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg teller kalorier og har så lyst på popcorn i kveld. Veier man popcornene før eller etter poppingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 30. januar 2009 #2 Del Skrevet 30. januar 2009 Kaloritabell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eriksen Skrevet 31. januar 2009 #3 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg teller kalorier og har så lyst på popcorn i kveld. Veier man popcornene før eller etter poppingen? Hvis du har upoppet popcorn, veier du det før du popper det, og beregner kaloriinnholdet etter det som står på pakken. Står det f.eks at X gram upoppet popcorn har X kcal, er det det du skal gå etter + at du må legge til evt olje du bruker. Hvis du bruker micropopcorn, er det bare å gå etter det som står på pakken, og da er det kaloriinnholdet pr 100 gram ferdigpoppet vare som gjelder - håper du skjønte poenget F.eks: 100 gram upoppet popcorn (Maarud): 285 kcal 100 gram poppet Maarud Micropop: 490 kcal (ferdigpoppet) 1 liter poppet popcorn tilsvarer forresten bare 35 gram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 31. januar 2009 #4 Del Skrevet 31. januar 2009 ...dere teller kalorier i...popcorn? Denne verdenen blir bare merkeligere og merkeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ??? Skrevet 18. september 2009 #5 Del Skrevet 18. september 2009 ...dere teller kalorier i...popcorn? Denne verdenen blir bare merkeligere og merkeligere. Hmm.. Den blir vel ikke merkeligere spør du meg, folk blir bare mere bevisste om hva de stapper i seg, og det er jo bare en positiv ting. Man trenger ikke fleske seg ut og "nyte" livet bare for moroskyld synes jeg. Selv har jeg gått fra 89kg til 44kg, 178cm høy, ved å gjøre det på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest !!! Skrevet 19. september 2009 #6 Del Skrevet 19. september 2009 håper 44 var en skrivefeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå