Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei, jeg har altdi trodd jeg hadde et godt forhold til søstra mi, å er svært gald i hun, skal prøve å forklere meg på beste måte her, jeg er 35, å hun er 44

det helle startet at hun rinkte meg, var kjempe sint sa at vist jeg ikke endra meg, så hadde jeg ingen søster, hun sa jeg måtte tenke over ting så ta kontakt, så kunne vi snakke, ok den var grei den sa jeg,

etter en uke reiste jeg opp til hun å spurte hva probleme var, jo det var hvordan jeg behandla hun når jeg var en 8 til 15 år, jeg hadde lite venner, spurte hun om å blir med hun ut, for å bli kjent med noen flere, det var jeg to ganger, jeg var et veldig sykt barn måtte være mye på sykehuset, så jeg fikk veldig mye, oppmerksomhet av forelderen da, de tok seg mye av meg, å det er hun rasende på. selv har hun barn, å hun må da vite hva en gjør for ungene sine, så sa hun at hun ikke likte mannen min, han jeg elsker over alt på jord, greit det, skal jeg leve med,

han er værdens snilleste, jeg kan ikke se at han oppfører seg noe galdt ute balt folk som jeg hadde reagert på om jeg ikke kjente han,

dette sa hum, jeg liker han ikke, vist jeg kunne hadde jeg drept han,

men er det ikke en forskjeld å ikke like, å kunne ha drept,

i mine øyer hørest det ut som hat,

huff dette ble rotete, men håper noen der ute kan komme med tanker ord, å sånt, føler jeg mista søstra min, har ikke de same følsene for hun lenger,

kommer i etter tid å behandle hun med høfelighet å respekt,

er jeg stygg da, vær så snil der ute, kom med deres synepunkter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet.

-jolie (mod)

Skrevet

Nei, vettdu hva, jeg skjønte overhodet ikke hva søstra di var sur for. Det kan da ikke bar være fordi du fikk masse oppmerksomhet fra foreldrene dine da du var ung?? Det hørtes jo helt absurd ut. Og at hun sier sånn om mannen din, er overhodet ikke noe du trenger å respektere. Hun har ingen rett til å si sånne ting om din mann, og du har jammen rett til å be henne om å skjerpe seg.

Det må da være noe annet dette handler om.

Etter dette hadde jeg skjønt det om du kuttet henne ut..

Skrevet

hei å takk for svar gjest,

sorry for jeg skriver så mye feil. er ordblind så blir noe feil.

men ærlig talt synest du ikke jeg skal respkere at ikke hun liker han. jeg er for ¨å respektere folk, men da må jeg få respekt igjen,

var bare ting fra barndomen som plaga hun, også at jeg tenkte på meg å mitt,

har spurt mannen min å venner om hvordan jeg er, svare fra alle da, er du vet jo ikke hva det beste du skal gjøre for mennsker vil alle bare godt.

en ting til jeg reagerte på. hvar at hun hadde godt til alle søskna mine å snakket om det før hun kom til meg, noen jeg fikk veldig vondt inni meg,

jeg får ikke sove, tenker masse på dette, var på en familiefest for en stund siden, jeg greide ikke snakke normalt med hun, hun smilte å festa som ikke noe var skjedd,

jeg gråter inni meg, vet ikke hvordan jeg skal greie detta

Skrevet

Hvorfor henge seg opp i noe som skjedde for lenge siden, når man var yngre, det skjønner jeg ikke.

Og nei, jeg syns ikke hun plutselig har noen rett til å si noe sånt om mannen din. Det er ikke hun som sakl leve sammen med han. Hvorfor skal du respektere henne når ikke hun respekterer deg?

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Hei!

Jeg tror hun har problemer jeg, og så lar hun det gå ut over deg som hun kjenner godt og er veldig glad i. Uten at hun egentlig har grunn til det. Rart at hun kommer med slike ting nå så mange år etter. Og om det har noe med barndommen å gjøre så kan det kanskje være en ide å ta med foreldrene deres i samtalen. Ville i hvertfall ha prøvd å ordne opp i konflikten, er ikke bra for deg om det er slik at du blir liggende søvnløs av ting som har skjedd for 20 år siden. :)

Gjest gjest hans
Skrevet

hu er sikkert sjalu på gubben din, ser atte dere har det sån ok, å vill ha det slik hu å,

je hadde blitt rasende på min søster om hu hadde kommet med sånt til meg

Skrevet (endret)

Hun har lov til å ikke like han, men hun går milevis over streken når hun sier hun kunne drept han. Og til noe slikt hadde jeg sagt takk og farvel, og hadde ikke hatt noe mer med en slik person å gjøre.

Endret av Piper
Gjest gjest trine
Skrevet

å si at en kan drepe, er ganske harde ord,

hadde ikke, turt å tenkt dem selv en gang,

da hadd jeg hold mun om det, enig der, å ikke like hadde jeg respektert,

men drepe, hadde vært redd hun, jeg da

ikke stolt på hu

• 1 måned senere...
Skrevet

Tråden er ryddet.

vimse-mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...