Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #1 Del Skrevet 29. juni 2003 Kan man se om mottaker har lest sms'en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 29. juni 2003 #2 Del Skrevet 29. juni 2003 Tror ikke man kan se om mottaker har lest SMS'en, men man kan få melding om når h*n har mottatt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juni 2003 #3 Del Skrevet 29. juni 2003 Tror ikke man kan se om mottaker har lest SMS'en' date=' men man kan få melding om når h*n har mottatt den.[/quote'] Riktig, kalles rapport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 29. juni 2003 #4 Del Skrevet 29. juni 2003 Ingen sjans til å se hva mottageren leser, fordi da måtte h*ns telefon igjen sende ut signaler om hva som foregår. Det er ikke motparten som sender signalet om at SMS'en er mottatt, direkte til deg. Det er det sentralen som gjør, som forteller at "nå har jeg uploadet SMS'en til det nummeret du ville". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #5 Del Skrevet 29. juni 2003 Det hadde seg egentlig slik at jeg ventet på svar....men så hadde jeg ikke sendt sms'en :oops: :oops: Hvor dum kan en bli??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Achmed Skrevet 30. juni 2003 #6 Del Skrevet 30. juni 2003 Hvor dum kan en bli??? ca 1000 ( Eller <--------------------------------så ---------------------> dum) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå