Gjest Chosa Skrevet 30. januar 2009 #1 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei! Jeg vil veldig gjerne gi alle sesongene av The hills til en venninne, og lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Takker for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. januar 2009 #2 Del Skrevet 30. januar 2009 De selger sesong 1 og 2 på platekompaniets hjemmesider, da er det vel en mulighet for at de også kan ha disse i butikk?! Ellers kan de også bestilles på play.com! Sesong 3 er ikke kommet ut på det europeiske markedet enda, den kommer i mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #3 Del Skrevet 30. januar 2009 Amazon har 1-3 kjempebillig. Sesong 4 ble jo nettopp avsluttet på tv, så den blir gitt ut 3. mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 30. januar 2009 #4 Del Skrevet 30. januar 2009 Vet noen forresten om det kommer en sesong 5? Alle episodene ligger forresten på www.MTV.com (Kun 1-3 + noen få fra sesong 4 ligger på Mtv.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desert_rose Skrevet 30. januar 2009 #5 Del Skrevet 30. januar 2009 Jepp, det ser sånn ut. Se her Withney Port, den blonde kollegaen til Lauren har jo fått sitt eget spin off show nå kalt the City så det blir litt rart. Det går ann å se det på på mtv.com for de som er interesert (mye av det samme, bare forskjellige folk, konflikter og intriger, noe av det veldig opplagt)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 30. januar 2009 #6 Del Skrevet 30. januar 2009 Har sett det på platekompaniet i Bergen i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kråkaa Skrevet 30. januar 2009 #7 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har sett ett par episoder av dette og jeg lurer på noe dumt; er dette reality? Noe må da være iscenesatt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 31. januar 2009 #8 Del Skrevet 31. januar 2009 Som nevnt over, så selges alt på MTV.com, iallefall (sesong 4 også). Har sett alt som ligger ute gratis på MTV, men synd at resten av sesong 4 ikke er lagt ut ennå. Ang. om dette er reality eller iscenesatt....Vel, synes mye av innholdet virker mistenkelig planlagt. Samtalene er også veldig kunstige til tider. Men det er jo mulig de filmes 24-7, og at kun det som er "relevant" og spennende som blir klippet ut og komprimert til de 20 minuttene vi får se. Pokker, jeg fatter ikke hvorfor jeg ser på dette tullet....*smeller hodet i veggen*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 1. februar 2009 #9 Del Skrevet 1. februar 2009 The Hills er en delvis iscenesatt dokusåpe. I likhet med Laguna Beach, som serien er en spin-off fra, følger kameraene rike ungdommer, og passer på å få inn dramaturgi når det trengs. Hvis to av karakterene har hatt en uoverensstemmelse kan crewet be en av dem ringe den andre for å snakke om det, for eksempel. De fleste Platekompaniet-filialene fører sesong 1 og 2. Det er de eneste som er utgitt i Norge. Sesong 3 kan bestilles som importutgave, bare spør ekspeditørene, så fikser de det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chosa Skrevet 1. februar 2009 #10 Del Skrevet 1. februar 2009 Tusen takk for svar:) Skal dra på mandag å se om de har sesong 1 og 2 i butikken;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå