Gå til innhold

hvorfor sex på første date?

Gjest oppgitt

Anbefalte innlegg

Gjest oppgitt

Heisann. vetjeg blir hatet av mange nå.

Men hvorfor skal dere ha sex på første daten?

Jeg er en mann på 27 år. vært på mange dater i løpe av livet . å sagt mye nei til sex første date.

Jeg snakker for mange menn med dette, ikke alle men mange.

Hvis jenta sprer beina førstegang man dater. så er det ikke så jævlig imponerende. hvorfor?

pga jeg mener at den dagen man finner den jenta/mannen som er den rette (føles rett) så skal første gang være spesiell.

mange menn som opplever ei dame som vil ha sex på første date. tenker veldig enkelt. hmmm dette er jo ikke spesiellt. gjør hun det med meg har hun garantert gjort det før.

ja er man ute etter ei å knulle på så da er det så klart som hun ene sier at mannen er mer enn veldig opptatt av henne. men hvorfor? pga vi vet hun er litt løs så denne jenta kan vi oppleve mye rått med. men kjæreste evne? nei tror ikke det.

lest en del om sex og kjønn i verden. hvorfor har damene blitt mere løse enn gutta? enda dere damer i alle år har klaga på at vi er som en hund som knuller alt vi kommer over. dere har jo blitt værre selv!å ja jeg tør gå så langt at dere har mistet mye av mystiken og sjarmen. før i tiden var det pirrende å kjempe seg til sengs for den jenta man følte var spesielt. i dag er det mere skrekk å gru. hvilken kjønnsykdom har hun eller hun..

blir kvalm av dere rett å slett. gjelder gutta som knuller alt på 2 bein også..

sex skal være noe spesielt mellom 2 stykker som elsker hverandre.

er virkelig dere så glad for å vite at dama mi eller mannen min har delt kjønne sitt med ett 2 siffra antall mennesker som han eller hun kanskje ikke husker engang?

værste er jo at man til og med advarer folk via media som aviser og tv. at clamydia er mere vanlig blant unge mennesker enn influensa.

selv om de har laget ppiller .plaster angre piller osv. hvorfor tar dere sjansen?

dere leser vell om menn å damer som går der ute med hiv de ikke vet om engang.

hvordan tror dere at tiden vil være o 5 år? 10 år 20 år osv??

når i 2005 var clam mere vanlig enn influensa?

norge er nye afrika om disse årene om ikke menn å damer i dette landet slutter å være løse.

håper noen her inne tenker seg om 2 ganger før de neste gang putter eller lar noen putte inn noe i kjønne sitt.

alt var bedre i gammle dager. da oppførte folk seg da.

så til gutta. ikke surv over at damene kallere dere hunder som knuller alt som rører seg.

å til damene ikke klag på at gutta sier dere er tøser løse osv.

sannheten er at mange og da er det virkelig mange gutter og jenter er det de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt klart. Gutter har pult rundt siden tidenes morgen. Det har forsåvidt jenter også gjort, men det har ikke vært like "åpenlyst" som nå.

Når det er sagt, så er det fremdeles gutter og jenter som har tradisjonelt syn på sex. At sex skal bety noe mer enn kun kuk i fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk skikkelig teit å være sint på jentene, når gutta har vært sånn her siden bibelske tider. I 2000 år har menn holdt på sånn, KLART jenter adopterer den adferden når vi må leve på samme planet som disse mennene. Vi kan enten la oss bli tråkket på, eller tråkke på selv. You see?

Og det er også mennene som har gitt grobunn for et utrolig skjevt mediabilde på kvinner. Hvordan tror du at du selv hadde taklet å vokse opp som jente i dagens samfunn?

Det er ikke lett å holde seg ekte, når ingenting rundt oss er ekte lenger.

Glad jeg har troen min, der har jeg funnet mye, men ikke alltid nok, styrke til å stå imot denne sexkulturen.

Jeg tror egentlig ikke du er sint på jentene, men på kulturen/deg selv..

Endret av skravlebassjente 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...