Gå til innhold

sex fortid krangling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Skal forklare vårt problem.

Når vi ble sammen så var vi enige i at vi ikke skulle nevne tidligere forhold,sexuelt.liksom..

En kveld for lenge siden så satt vi å drakk. hun ble ganske full. så klarte hun å si at jeg var det beste hun hadde ligget med. å hun sa hun hadde hatt mye sex å da mente hun mye sex før meg. (hyggelig å bli fortalt. men hun trengte ikke si mye å da mente hun mye sex før meg)hun klarte også å nevne 2 steder som hun hadde hatt sex som jeg ser hverdag på tv. (siden vi var enige i at dette var ett topic forbidde)

litt etter sa hun når vi fikk vite at etter 1 aborten så måtte vi ikke ha sex på 4 uker at. nå måtte hun suge mye å smilte. så klarte hun å si. at hun bare sugde eksene sine pga plikt. men med meg fikk jeg henne til å like det. men hun gjør jo ikke dette lenger heller. å sier at pikken min er så stor at det ikke er godt. frustrert her.

nå har vi vært sammen i 7 mnd. å vi har ikke mye sex. men jeg får kjeft for å prøve meg på sex ofte.

vi/hun har vært igjennom 2 aborter på den tiden. å hun er redd for å bli gravid igjen. hun tåler ikke p.piller.minipiller osv pga hun blir veldig hormonell. jeg forstår at etter 2 aborter blir man fucka i hue. men hun prøver hele tiden å ta på penisen min, men da jeg blir kåt pga dette å vil får jeg kjeft. å får beskjed om at jeg må forstå henne. at hun vil men alt er vanskelig.

jeg forstår men når man går uke etter uke uten sex. å hun tar på peninsen tar den litt i munn å gir seg så blir man gal.

så når jeg sier at dette går ikke. jeg føler meg ikke bedre enn alle andre. siden hun har hatt mye sex før meg. så føler jeg meg lite spesiell. siden vi sjeldent har. jeg forteller henne at det hjelper meg om vi leker og koser uten penetrering. at jeg får sleike å fingre henne. men det vil hun ikke bli med på. men hun suger meg innimellom ferdig.

er det så feil av meg å føle meg dårligere enn alle hun har vært med før ?

jeg blir bare tenkende på alle andre hun har vært med. å hvor mye de har hatt sex.

Sex for meg betyr masse i ett forhold. det betyr trygghet å nærhet, som igjen fører til at jeg stoler mere på jenta osv.

er jeg syk i hodet mitt som hun sier eller har jeg litt rett?

hilsen en tapt sjel som bare vil ha mere trygghet å nærhet med den jeg elsker enn de før henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg får helt vondt. Du høres ut som en kjempefin type, som er veldig glad i dama si, og jeg synes det er synd at energi og sexlyst skal gå til spille på denne måten. Helt ærlig: jeg tror dama di har noen issues og trenger noen å snakke med - eller så er hun rett og slett slem (i hvilket tilfelle vi vel bare kommer tilbake til det å ha issues). Jeg synes du bør vurdere en konfrontasjon med det formål at hun går og snakker med noen. Eller så bør du finne deg en dame som er enklere å ha med å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...